Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ptáci

10. 06. 2001
3
0
2218

A zase ptáci.

Ptáci

 

Ani slza neskane,

                   ani kapka krve,

                               ani padlí andělé.

Z oblohy směrem k zemi.

                  Obzor je temný.

 

Přišel jsem, abych tě pozdravil.

 

Libé vůně.

          V křoví je psycho.

               Je tu okolo.

                        Všude.

Psycho s knírkem masového vraha.

 

A padlí mrtví ptáci.

                  Zabití chladnokrevnou iluzí.

Iluzí zvuku,

            či kusů kamene.

 

Iluzí ticha,

             či kusů skal.

Nemnoho jich.

 

Jde se dál. 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mea
16. 06. 2001
Dát tip
dyť na mě taky :)

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
padlí anděl je něco takovýho jak ho představuje Mea...pro jednoduchost si ho lze představit jako normálního anděla jenom s přeraženými křídly...tak se jim odvděčil bůh..." Lepší být padlím andělem na zemi než andělem v nebi.." Jsou to v podstatě dobráci, kteří byli trochu moc individualisté a to se bohovi nelíbilo..chjo...

padlý anděl /tvrdý y jako mladý....sorry/:-)) ...viděl jsi město andělů?? tam bylo andělů a jakou měli barvičku..chjo... chci bejt zamilovanej anděl... :-)))

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
mno...fakt y jako mladý...ehmehm zamilovanej anděl...? CHceš toho nějak moooc, se mi zdá:-))) viděl.

a líbilo ?? . .

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
líbilo, líbilo:-))

to je dobře :-)

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
vím...strach by mi stejně nedovolil říct nic jinýho:-))

Krel
15. 06. 2001
Dát tip
Jednou každý dojde na konec toho svého útesu a buď se obrátí, nebo se zachová jako pták...vzlétne pryč ze smetiště jménem svět... ...a potká padlé anděly...

... docela bych si přála vidět, jak padlý anděl ve skutečnosti vypadá... v mé fantazii to je pěkně tlustej a zakrslej albínek co vypad z proklatě vysokýho věžáku :-)) ..... jak vypadá ten tvůj ??

Mea
15. 06. 2001
Dát tip
Padlej anděl vypadá jako normální anděl ... akorát ztratil svojí víru a takovej ten božskej nádech ...

to je na mě idealistický... :-))

Cavalera
10. 06. 2001
Dát tip
.......... tip!!

Mea
10. 06. 2001
Dát tip
Ptáci!!! TIP

Jde se dál... :-))

Kovi
10. 06. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru