Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Melancholie

08. 12. 2007
3
6
1255
Autor
smalllemon

 
Silný pocit melancholie teď sžírá mé myšlenky.
Dokážu to přirovnat jen z těží.
K opuštěnému starci snad.
 
Ke starci, který ztratil všechen smysl života.
Ke starci, který slepě bloumá tmou a v nic už nedoufá.

Opuštěn ve své samotě vzpomíná na krásy, které upadly v zapomnění.

Už si přeje jen jediné – vysvobození z té melancholie.
 
Zničený stařecký život brzy skončí.
Ale co ten můj?
Bude pokračovat.
 
Dál a dál se bude držet mých myšlenek.
Nikdy neopustí místo po mém boku.
Bude tu stále.
Zlá melancholie.

6 názorů

Pam!PUCH!
27. 04. 2008
Dát tip
Nic si z nich nedělej...jsou k té svojí realitě přikurtovaní tak pevně, že nevidí poesii ) Líbí ..líbí se mi tvoje utrpení :)

Houmeles
21. 03. 2008
Dát tip
Opravdové, upřímné, smutné, nevyumělkované. Smutek, který v téhle podobě zná jen mládí. Držím Ti palce.

avox
29. 02. 2008
Dát tip
teď jsi mne docela rozzlobila! proč si jako příměr bereš něco, o čem víš úplně houby? Starci, kteří ztratili smysl života, bloumají a v nic nedoufají? Jak tě tohle mohlo napadnout? Jen se rozhlédni pořádně kolem sebe...

palino8
24. 02. 2008
Dát tip
zlá melanchólia, zlá eufória, zlá nostalgia, zlé všetko... (na slučku, že?)

hm, neviem, pre mňa bez iskry...bez niečoho pútavého...len také monotónne rozprávanie sa so sebou...

Řízek
14. 02. 2008
Dát tip
truchlivě pěkné*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru