Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plesaty pes

09. 12. 2007
1
6
691

varujem:vobec neviem co je to haiku.so conditions may vary!

Bolo to niekde myslim na dolnom toku pustnej rieky Prachovy Piesok Pomaly Prudi i ked je tu dole kopec ako RIT! Sedel tam. Videl som ho. Bol to on. Volal sa Jozef.Pfffffffffffffff no to urcite :))))))))))))) Volal sa Plesaty Pes. Toto meno mu bolo dane pri jeho narodeni ked sa narodil. Dal mu ho ten co ho ako prvy zbadal ked na svetlo svetla vysziel.Meno mu dal slepec menom Menom. Menom bol pri kazdom porode v dedine na kopci pri miestnej nizine na pustatine z druheho konca kraja uziny juznej casti severneho kontinentu ameriky...na zivej planete ZEM..... Nie preto ze by to bol porodna baba,alebo nebodaj lekar.To nie! Menom bol debil,magor a ochlasta. Vlastne ked mal 5 rokov sa tak prechlastal z etyl alkoholu ze oslebol na vlastne oci! som to videl na obrazku premalovanej fotografie z miestnej kroniky. Bol to miestny alkoholik ktory postaval pred dverami miestneho saloonu,ktoreho dvere boli hnedka vedla mastale v ktorej miestna honoracia rodila svoje nadeje do sveta............Zrovna ked sa Plesaty Pes isiel chystat narodit Menom vykriekol tato vetu: nalej mi este whisky ty...mean while urobilo vedla dietko kuk na svet....a vtedy Menom vyplul.....Plesaty Pes!!!

No a podla miestnych zvykov to rodicia museli prijat ako meno prvorodenca. Ako si myslite ze ku svojemu menu prisiel Menom? Lebo ja to netusim.Ale trpnu mi nohy bo neviem sediet ako sedim ,v tureckom sede,tak si presadnem do slovenskeho sedu a oni mi zas odtrpnu,no to musim prestat pisat a tak zasa sa mi potom uz nebude chciet zacinat. Takze sa vam snazim naznacit ze koncim s touto story a aj tak uz musim ist pre priatelku do prace ju vy.. to...vyzdvihnut a uvarime si fazulovu kasu po tom ako nakupime a pred tym ako ju zjeme. Co?


6 názorů

Polop
11. 12. 2007
Dát tip
zaujimaveee braacho.nemozem povedat ze by som sa pri citani tej maglaniny neusmial... ;)

vobec nechapem ako moze niekto vediet citat ked nevie citat...James Juyce a StvN kritik. Tu tu tu tu tu tu tu tnnnnnn kritiiiiiiik!!!!Ale tu fazulovu kasu sme si nakoniec nespravili bo sme sa pohadali a mna presla chut na jedlo. No nie tak uplne. Presla ma hlavne chut na pripravu toho tak vo svojej jednoduchosti skvostneho pokrmu. Hlavne ked som si predstavil ze sa v kuchyni budem musiet pretlacat o priestor s jednym nafuknutym pepanom s ktorym sare-ujeme dom,k tomu moja na mna nasrdena a ja na nu a tak som si kupil nieco do huby z igelitu. A bolo a je a ked niekto da tak i bude. Rabb - neviem ci myslim co myslis ze som myslel. Ci myslis ze ci som myslel ked som (podla mna uplne nevyvratitelne urcite) myslel. Ale myslim ze myslim pokial to takto myslis.Ak to myslis ze ci niekto iny mysli ze ci ja myslim tak to potom trochu nezvane okomentujem ze ano myslim ze nemysli! ani jeden ani druhy! Ozaj vobec neviem ako sa tu s tym naraba,cize ak to poslem nie som si isty ci to vobec niekomu poslem,ale aj tak....hlavne je hlavne!

Rabb
09. 12. 2007
Dát tip
myslíš?

StvN
09. 12. 2007
Dát tip
A kromě sebe chceš dělat ostudu ještě komu? Klidně jmenuj.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru