Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Preletel

09. 12. 2007
1
6
632

prolooog

Preletel orol.

Nezmokol. No zdochol


6 názorů

CC-uz len kvoli tvojej kritike mi ta namaha za to stala :)

basen ma nadchla svojim specifickym existencialnym antipatosom. poloepicka skladba vtahuje do deja hned prvym versom, ktorym naznacuje, ze autor si svoj potencial nechava az na vyvrcholenie. dovtedy sme svedkami vycarovania celeho spektra uvah o pozicii cloveka v zlozitom svete, jeho zmysle a fungovani. vyvrcholenie prichadza na konci druheho versa, kde autor dramaticky vyvola v citatelovi jednym slovom niekolko druhov emocii a zasadi pribeh tento raz do dramatickej roviny. v doslove v kritikach nam tieto emocie dokonca upresnuje doilustrovanim rakoviny semennikov. uchvateny skladam klobuk dole.

minimalne dva

ono sa tak traduje ci komoli,ze letel orol vokol ,zmokol a zdochol. No tento o ktorom ja pisem zdochol bez toho aby musel zmoknut.V poviedke sa drzime sa realnej hladiny a je nam uplne jedno ci prsalo,alebo ci USA napadlo Iran ci co.... James Juyce. To mi znie ako nejaky druch rakoviny varlat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru