Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DUO VE TŘECH ANEB KLUCI NEBREČEJ

09. 12. 2007
0
42
2143

SPORTO VYDALI NOVÉ ALBUM S NÁZVEM ONE MINUTE CARDINAL

BOUREK (EX - EMEMVOODOOPÖKA) A ŠAMPÓN (EX - SHOP ASSISTANT) ZALOŽILI ASI PŘED DESETI LETY PROJEKT BIG DIGIT. PAK SE PŘEJMENOVALI NA SPORT A TAK SE DOSTALI DO PODVĚDOMÍ MENŠÍ MASE LIDÍ. NAKONEC SE ROZHODLI PRO NÁZEV SPORTO A DÍKY INTERNETOVÉMU PORTÁLU MYSPACE.COM, SE O NICH DOZVĚDĚLA ŠIROKÁ VEŘEJNOST.
PÁR LET DĚLALI REMIXY PRO OTK, HERE NEBO PÉŤO TÁZOK.
JEJICH HUDBA JE CHYTRÁ A ORIGINÁLNÍ. NA ČECHY JE TO DOST DOBRÝ ELECTROPOP. TAKY JIM NĚKDO VYTÝKÁ JEJICH ANGLIČTINU. ALE PRÁVĚ TA JE NA TOM JEDNA Z NEJLEPŠÍCH VĚCÍ.
 
27. ÚNORA SI ODBYLI SVOJÍ KONCERTNÍ PREMIÉRU VE VINOHRADSKÉM KLUBU BORDO.OD TÉ DOBY JSOU NEZASTAVENÍ. 29. DUBNA HRÁLI S KANADSKÝM PROJEKTEM KIDS ON TV, 28. SRPNA VYSTOUPILI S TO MY BOY (UK) A 23. A 24. LISTOPADU DĚLALI PŘEDSKOKANY ANGLICKÝM DISCO - PUNKOVÝM REBELKÁM ROBOTS IN DISGUISE.
V KVĚTNU SPORTO VYDALI SVOJE PRVNÍ CD (DEMO) S NÁZVEM FRIDAY IS TECHNO A VYVĚSILI HO NA INTERNETU KE STAŽENÍ ZDARMA.  COŽ SE JIM PŘÍTÁHLO DALŠÍ POSLUCHAČE. NA TECHNU JSOU PŘEDEVŠÍM JEJICH STARÉ HITY, KTERÉ ZREMIXOVALI.
27.11. JIM U STARCASTIC VYŠLO NOVÉ CD S NÁZVEM ONE MINUTE CARDINAL NA NETRADIČNÍM NOSIČI. POKUD SI HO KOUPÍTE, NEDOSTANE OBYČEJNÉ CD, ALE OBDRŽÍTE FLASH MP3 PŘEHRÁVAČ (128MB), KTERÝ OBSAHUJE I SLUCHÁTKA A USB KABEL, KTERÝ DOSTANE ZABALENÝ V KRABICI OD VÝTVARNÍKŮ OLGY BENEŠOVÉ A RADKA SIDUNA. TO VŠECHNO ZA TŘI STOVKY. + BOUREK A ŠAMPÓN VZALI DO SPORTO NOVÉHO ČLENA DÁDU, KTERÝ HRAJE NA BASU.
 
GET ME!
NA ZAČÁTKU JE JEN PAMPAMPAM. PAK JE TO ALE ROZJEDE A PÍSNIČKA VÁS DOSTANE! (MOŽNÁ I DO KOLEN)
BORN TO DIE
SINGL KARDINÁLA. POMALÁ PÍSNIČKA SE SKVĚLOU BASOU A PROSTŘEDKEM, KTERÝ SE TÁHNE AŽ DO KONCE SKLADBY A NAKONEC VYVRCHOLÍ. ELECTRO LÍTÁ VZDUCHEM
PETER PAN
SKVĚLÁ TANČNÍ MELODIE + ŠAMPÓNOVY OTÁZKY NA PETRA PANA. DOBŘE SE NA NÍ TANCUJE
EXFRIEND
STARÁ VERZE JE OPROTÍ TÝHLE SLABEJ VODVAR. ZNÍ JAKOBY BYLA NAHRÁNA NA KONCERTĚ. A TO SE MI LÍBÍ.
POMALÁ A SMUTNÁ PÍSNIČKA. PLNÁ LÍTOSTI. PRO OSAMĚLÉ...
 BOYS DONT CRY
COVER OD THE CURE. JASNĚ, ORIGINÁL JE ORIGINÁL, ALE TOHLE JE HROZNÁ SRANDA
EXAMPLE GIVEN 1992
POMALÁ A SMUTNÁ, ALE HEZKÁ PÍSNIČKA. DOPORUČUJU VIDĚT NAŽIVO
WE WILL SURVIVE
SKLADBA KTERÁ SE OBJEVILA I NA FRIDAY IS TECHNO. V TÉHLE VERZI JSOU  DOBRÉ NÁPADY, KTERÉ ZNÍ MOC DOBŘE
EASTI BOYS
NEVÍM PROČ, ALE HROZNĚ MOC MI PŘIPOMÍNÁ NĚJAKEJ STUDENTSKEJ VEČÍREK. MÁ DOBROU MELODII
BLANK AND BLANKET
TAK TAHLE PÍSNIČKA, MÁ TAKY DVĚ VERZE. OBĚ JSOU SKVĚLÉ, ALE TAHLE U MĚ VEDE, NEJEN KVŮLI SVÉ DÉLCE (8MINUT A 41SEKUND), ALE TAKÉ PROTO, ŽE JE ZAJÍMAVĚJŠÍ. DOBRÝ JE TAKY KLIP (STARÁ VERZE). UTANCUJETE SE K SMRTI, NEBO ASPOŇ SI TO BUDETE MYSLET. URČITĚ NEJLEPŠÍ PÍSNIČKA NA ONE MINUTE CARDINAL.  
SEVENTEEN
UKÁZKA TOHO JAK SPORTO ZVLÁDAJ SVOJE NÁDOBÍČKO. TAKOVÁ RELAXAČNÍ VĚC
 
http://www.myspace.com/sportosupermusic
http://www.starcastic.cz
KLIP K BLANK AND BLANKET
http://youtube.com/watch?v=rvyXKedYHzY

42 názorů

tragédie..

nauc michala nanoru, aby se psal s velkejma pismenama na zacatku svyho jmena. to je stejny. hehe

pišta: nojo. ten fernet by asi byl smysluplnější

Jako do dubu:)

tak ještě jednou a pomalu: - číst text napsaný celý velkými písmeny je nepřijemné. působí to jako, když na čtenáře křičíš - číst text napsaný celý velkými písmeny je nepřijemné. působí to jako, když na čtenáře křičíš - číst text napsaný celý velkými písmeny je nepřijemné. působí to jako, když na čtenáře křičíš - číst text napsaný celý velkými písmeny je nepřijemné. působí to jako, když na čtenáře křičíš - číst text napsaný celý velkými písmeny je nepřijemné. působí to jako, když na čtenáře křičíš stačí? :-)

a co te na tom odrazuje? mne to prijde, jako ze si na neco hrajes, ale to je muj nazor, pomi.... hehe

Asi se dáme na neslazený fernet, což? :)

tak to sem jeste nekourila... autorka zvoli formu, která čtenáře odrazuje od cteni, protoze zpusobuje, ze cteni textu je neprijemne. a po opakovanem upozorneni na tuto skutecnost, a to i presto, ze zmenit velka pismena na mala je pro zrucneho uzivatele wordu nebo oo writteru ne moc slozita zalezitost a ze se ji v podstate nedostalo jinych kritik nez upozorneni na problem se ctenim textu, tak proste navzdory tomu vsemu na teto forme trva. asi to bude obvzlast avantgardni pocin, nebo tkaneco. skoda ze moje konzervativnost mi brani si ho vychutnat...

Tak tohle by se nedalo tesat ani tím rohlíkem...

hele, pokud si to nekdo bude chcit precist, tak si to precte...

Měl bych tu jeden tvrdý rohlík.

domin.go
12. 12. 2007
Dát tip
nemám kámen,bohužel

Tesat do kamene!!!

domin.go
12. 12. 2007
Dát tip
"politický vývoj zemí evropského společenství" - zločincem je celá společnost /viz Lope de Vega - Fuente Ovejuna/ ..to sem ale moudrej zase-))

To už jsem třináct let nečet... Ani se nepamatuju, kdo je vrah:)

domin.go
12. 12. 2007
Dát tip
teď mám zrovna rozečtenej jinej flák "odmaturuj ze základů společenských věd"

První dva díly za přečtení stojí, zbytek je srágora.

domin.go
11. 12. 2007
Dát tip
v tomto žánru sem skončil u červenýho trpaslíka-)

Stopařův průvodce po galaxii. Studuj, barbare.)

domin.go
11. 12. 2007
Dát tip
tak sem barbar,ale toho neznám

Spíš se ze mě stává robot Marvin...

domin.go
11. 12. 2007
Dát tip
"nic neexistuje" georgiás z leontín - vrchol skepse.)))

Logická otázka zní - proč to uveřejňuješ, když nestojíš o to, aby si to někdo přečetl. Kdybys to zahuhlala do papírovýho pytlíku a ten následně schovala pod koberec, efekt bude tentýž a ušetříš za připojení k internetu... Nějak na mě leze skepse.

jo aha... jo, pusobi to tak. ale prepisovat to nebudu. neni to tak velkej problem. nebo je?

domin.go
11. 12. 2007
Dát tip
když píšeš s capsnutým lockem, působí to na čtenáře, jako bys na něj zblízka křičela

co? to sem nepochopila...

to je jejich problem...

domin.go
11. 12. 2007
Dát tip
to je jako kdybys křičela je to nepřirozený...

A není ti nápadné, že to takhle nikdo nechce číst?

ja si ho vsimla. sice dyl, ale vedela jsem o nem. ale libilo se mi to, tak jsem to tak nechala a psala vesele dal

Ale pohádka o tom, jak sis celou dobu psaní nevšimla zapnutého Caps Locku, ta je povedená, to jo.

Je.

jo tohle... no, prose jem mela zapnutej caps lock. je to snad spatne? mne se to docela libi...

Můžeš mi osvětlit v čem tkví kouzlo používání pouze velkých písmen?

vzdyt uz to nemam barevny. tak jak te z toho muzou bolet oci?

To je okoterorismus...

domin.go
11. 12. 2007
Dát tip
katu já sem to nečet,bolej mě z toho oči...krom toho recek na sporto je docela dost...

katugiro
11. 12. 2007
Dát tip
domin.go, když to tu píšou, tak to asi pravda bude, ne?

domin.go
10. 12. 2007
Dát tip
sem čet že to nevydali na cédu,ale jenom na flešce co je na tom pravdy?

ok

marge
10. 12. 2007
Dát tip
jo asi tak, až to bude doslova černý na bílým tak se vrátím:-)

Hm, tak tohle odmítám číst, vážím si zraku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru