Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hamlet

10. 06. 2001
2
0
1111
Autor
Socman

Být či nebýt toť otázka je naše

Je pro nás důležitější než velká dávka haše.

Na tuto otázku se Hamlet ptal

Přitom na svůj život sral

Otcovým vrahem, jeho strýc se stal

A potom si hned jeho matku vzal

Potom Hamlet svůj plán vymyslel

předstíral nepříčetnost jako kdyby nemyslel

Potom zabil Polonia strýcova sluhu

Protože neuměl zavřít svoji hubu

Král ho poslal do Anglie někdo by o tam zabil

ale on na to sral a za chvíli se vrátil

Pak zemřela Ofélie. To byla jeho milá

On ji vroucně miloval však teď mrtvá byla

Pak ho vyzval Leartes to byl bratr její

Meč do jedu namočil však osud vše mění

Po hamletově škrábnutí meče si vyměnili

Krále zabil Learta taky to měl ještě dost síly

pak zemřel taky ale zůstala tu hádanka

zda být anebo nebýt když je tu všechno na draka


Nemyslim si, ze je na originale nejdulezitejsi to, co bylo v teto rikance shrnuto. V takovem dramatu je dej pouze kostra, na niz se bali maso myslenek...

Eupteryx
04. 02. 2003
Dát tip
Skvěle jsem se u toho probral.

Robi
09. 12. 2002
Dát tip
Musí být vše, co se někomu nelíbí blbost? Shakespear patří právem k základním stavebním kamenům světové literatury a do povinné četby studentů a jen proto, že se někomu nelíbí to není blbost! Pokud se u toho někdo nudí, prosím, nemusí to číst... K tomuto dílu přímo. Trochu chaotické, některé výrazy bych volil jinak....

BLU
21. 04. 2002
Dát tip
já kdysi vymyslela skvělej způsob, jak si vydělat - zhudebnit všechny maturitní otázky a prodávat to za těžký prachy. Možná bysme to mohli dát dohromady..

myrinda
18. 06. 2001
Dát tip
jo.....TIP

Socman
18. 06. 2001
Dát tip
2 Zet: Mimochodem před 9. lety jsem se zamiloval na první pohled a trvá to dodnes. Takže pokud Shakespeare viděl něco podobného jako su já, mohl klidně napsat Romču a Julču. A k tomu Hamletovi: To že všichni zemřeli není pravda, zemřelo pouze 8: Hamlet, Ofélie, Král, Královna, Leartes, Hamletův otec, Rozenkratz a Guildenstern, což je oproti realitě ještě málo: mohla tam vybuchnout atomovka a byli by mrtví všickni. Ale to by už bylo vo hovně takže di do prdele s tím že tam všichni zemřeli, zkazilas mi náladu na celý prázdniny. (pokud prázdniny trvají 2 minuty)

Socman
17. 06. 2001
Dát tip
rap.

Socman
17. 06. 2001
Dát tip
Zet´s dead baby. Zet´s dead

myrinda
16. 06. 2001
Dát tip
rap?

Zet
16. 06. 2001
Dát tip
K Shakespearovi mám velmi negativní vztah. Nejvíc mě štve, že okupuje veškerou povinnou četbu. Romeo a Julie - blbost, Hamlet - komedie. Jak někdo může nazvat jeho díla tragédiemi? Kdyby spolu Romeo a Julie žije jeden jediný rok, ta vášnivá láska by je rychle přešla. Na první pohled se dá zamilovat, tomu se ale neříká láska. A u Hamleta jsem v posledním dějství válela v křečích smíchu na podlaze. To je toho, vyřešit děj tak, že všechny nechám zabít. Jéje, to jsem se zase rozkecala. Omlouvám se.

Socman
14. 06. 2001
Dát tip
Tak to zkus

Socman
14. 06. 2001
Dát tip
podle Shakespeara

Socman
14. 06. 2001
Dát tip
Dík

Je to úlet.

Mámalibor
10. 06. 2001
Dát tip
čo bolo to bolo, teraz je lobogo...

Být či nebýt, ....na svůj život sral, A potom, protože, Potom, protože..pak zemřela Ofélie...pak zemřel taky a zůstala tu hádanka zda být anebo nebýt když je tu všechno na draka.... toto jsem si vypreparovala a stačí mi to . . .:-))

Kami
10. 06. 2001
Dát tip
To je pod vlivem Shakespeara nebo Ledeckého?

Mea
10. 06. 2001
Dát tip
kdykoli sem to viděl, tak sem u toho polospal, někdy úplně, a tohle mi to všechno pěkně shrnulo, díky :) TIP

Kovi
10. 06. 2001
Dát tip
myslim, že se to dá říct i jinak....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru