Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Space-Dye Vest

14. 12. 2007
2
9
1583
Autor
ArtRoza

Názov je prebratý z rovnomennej pesničky od skupiny Dream Theater, ktorá bola celý čas hudobným doprovodom tomuto dielu :) (mimochodom odporúčam)

Ruky ako kyvadlá
odmeriavajú kroky
času, čo neplynie
ani nestojí

Zaliata tmou
-
sa neutopím

Niekde uprostred
riek, čo ticho tečú
proti prúdu

Horšie ako krv
je mať na rukách slzy

Bez vzduchu,
ktorý nedýcham
bez tepla,
ktoré nehreje,
bez zmyslu,
ktorý nevedie

...bez teba

a predsa navždy spolu

Niet času
niet diaľky
niet múru
čo by nás rozdelil

Bez pôdy pod nohami
zakopávam

(na večnost,
kým po kvapkách nevykrvácam
a slzách nevyschnem)

9 názorů

NoHead
18. 05. 2008
Dát tip
akoze tolko dobrych veci pokope som dlho nevidel - naramne (s)umne

Kocecka
14. 12. 2007
Dát tip
Co budem viac ako TIP... Vsak vies:) Najviac sa mi pacia tie kontrasty a oxymorony (s akym i sa to pise? a je to vobec ono? dlho to, co som zo strednej...:) Anyway, Bez pôdy pod nohami zakopávam 1*** (to ako jednotka s troma hviezdickami)

slovak
14. 12. 2007
Dát tip
Niekedy aj malá jazyková odlišnosť dokáže, že dielko neznie tak, ako je čitateľ zvyknutý. Mám s tým svoje skúsenosti. Pre mňa je to fajn, oslovilo.

Háber
14. 12. 2007
Dát tip
nechápem, prečítal som si ešte raz a stále dobré, veľmi veľa podstatných metafór, ktoré sú omračujúce svojou čistotou, to nie je priazeň, mne sa to páči.*

Smetiprach
14. 12. 2007
Dát tip
zkus metodu: škrtám tak dlouho, až zbývá jenom to podstatné... to docela funguje... :-)

ArtRoza
14. 12. 2007
Dát tip
dakujem za vas cas a nazor :), ete na tom skusim popracovat Haber>> a dakujem za priazen :) CrawlingChaos>>mno lepsia ako pesnicka byt nemoze, to si zatial netrufam :) Skusim zaujat nabuduce. Smetiprach>>mno stourat v nose sa nema, to sa robi len doma ked ta nikto nevidi. Takze to skusim brat ze sa pri tej basni citis ako doma :)) Som rada, ze neurazam. Skusim nabuduce nieco hustejsie na dobre myslienky :)

Smetiprach
14. 12. 2007
Dát tip
Horšie ako krv je mať na rukách slzy to je moc dobré... u toho zbývajícího se víceméně šťourám v nose... a čekám, jestli se ještě neobjeví alespoň jedna podobná myšlenka... ale neobjeví... ten text mě sice nijak neuráží... ale to je tak všechno...

pesnicku poznam... ale basnicka ma velmi nezaujala...

Háber
14. 12. 2007
Dát tip
nevysychajúca ako žriedlo energie *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru