Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už jdu....

15. 12. 2007
5
8
1106

co?

Co by...nic...jen už nechci jít dál...je to krutý, ale spravedlivý...bohužel...

Už mám zase depresi...

Z čeho?

Ani nevím...Jen to chci už konečně všechno zkončit...Nechat za sebou všechno co mě trápí,trápilo a trápit bude...

Proč?

Proč?Proč zrovna já..?Všichni se mi svěřují...ne že by mi to vadilo...Ráda pomůžu, ale nedokážu to pak jen tak pustit z hlavy....Nemůžu problémy ostatních přejít..Neumím to...Ale už je to na mě vážně moc....Nedokážu se svěřit se svými problémy, vstřebávám cizí a nějak se to ve mě nakupilo...Nevím jak od problémů...Utéct se nedá,protože problémy se najdou všude...A řešit je? kdo umí vyřešit problémy je pro mě někdo výjimečný...Já to neumím...A myslím že nejsem sama...,ale přesto si říkám...:proč?

 

 

 

Mělas pravdu Jessie,kdybych na Tebe dávala pozor jsi mezi námi...Tedy jimi...Počkej!!!Vždyť už jdu....


8 názorů

Hodně se mi také líbí konec, dává tomu hlubší smysl. Ale je strašně vidět, že víceméně všechno, co tady píšeš je tím, co žiješ. Zkus občas možná víc fantazie. Vidím v tobě sebe před pár lety. Kolik ti je, jestli můžu vědět?:) Klidně tajně do zpráv. Jo a oprosti se od minulosti a toho vztahu- nevím jak moc aktuální je tahle poezie, ale pokud chceš znovu začít, je důležitý se co nejdřív zbavit minulosti. Ne tak, že uplně zapomeneš, ale že ji už nenecháš zasahovat do budoucnosti.

NightStolker: Už je líp.... A sanad napořád :o)

Moc krásná zpověď, až mě mrazí... Děkuji A věřím, že vše vyřešíš....

děkuji moc za názory....

akakipi
14. 06. 2009
Dát tip
Dobrý... I když ten konec je lepší než začátek...

Santi€
03. 03. 2008
Dát tip
"Počkej!!!Vždyť už jdu...." to je pro mě nosný okamžik...

No to je MIMO:-)Bohužel není co hodnotit, pro mě raději bez hodnocení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru