Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový pohled

19. 12. 2007
0
3
310
Autor
riana.m
Nový pohled Už je to tady zase. Moje depresivní myšlenky, moje smutná nálada, pocit bezmoci a sklíčenosti. Dřív jsem se nad tímto snažila nepozastavovat a nic podobného si nepřipouštět, ale jak to začalo být horší a horší, tak to tak dál zkrátka nešlo. Právě včera 18. prosince roku 2007 mi něco docvaklo. Bylo to to, že s tím už musím konečně něco začít dělat, jelikož se blíží Vánoce a já si je chci užít. Ne protrpět. Proto chci říci, že jestli někdo máte nějaký problém, tak před ním neutíkejte, ale naopak, postavte se mu! Jedině tak ho překonáte a budete na sebe moci býti pyšní. Díky jednomu článečku, který jsem objevila na serveru: www.mamdepku.cz, tak jsem získala nový pohled na svůj problém. Vím, že sedět v koutě a brečet nemá cenu. Na čas je to východisko a řešení, ale opravdu jen na čas. Ne na moc dlouho. Takže seberte všechnu odvahu stejně jako já, postavte se svému problému a vyřeštěe ho ještě do Vánoc. Hodně štěstí!

3 názory

marsyas.
19. 12. 2007
Dát tip
blog

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru