Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sváteční

20. 12. 2007
6
31
3688
Autor
j_i_r_i_k

Přeju všem štědrého dárce, ať už se k vám s dárky tahá kdokoliv...

Zahleněn do sebe
kašlu na ostatní,
 
Martin přitáhl
chcíplou kobylu
 
a vánoční pohodu
svařenou do kelímků
 
rozprodají
po náměstích.


31 názorů

j_i_r_i_k
18. 02. 2009
Dát tip
Psi se mění, neboť kdo chce psem být, holi se vždy vyhne... To jen stánkařky zůstávájí... a dělí se o vše, co si zaplatíš. A lišejníky krásný bejt můžou, což ovbšem nic nemění na jejich parazitické podstatě, to je něco jako s těma stánkařkama.

Milly
18. 02. 2009
Dát tip
A jakoupak radostná novina mu byla přinesena? Má smlouvu s nějakým psem, který mu pro ně chodí? Nebo se dělí jen o (z)boží neradostný?? Nějakej divnej lišejník- lišejníky bejvaj krásný- na plotech a v lesích..

j_i_r_i_k
18. 02. 2009
Dát tip
Opět se obdivuji Tvojí pozornosti, první dva řádky jsou dílem, zbytek je parazit, lišejník visící ze zdravé větve myšlenky. Fuj, takhle ošklivě mluvit o svém dítku, špatnej jiřík, dostane novinama... nebo novinu, radostnou, tak a má to, huš.

Milly
15. 02. 2009
Dát tip
Inspiroval? .-) 1. 2 řádky beru si.

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
Tak tomu říkám plánování. :) Zamyslím se, třeba se inspiruju...

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
Díky za úsměv, ač do Vánoc daleko. :)

j_i_r_i_k
19. 05. 2008
Dát tip
Bohužel, sluší se dodat... Ale dík.

Grainee
19. 05. 2008
Dát tip
tak to si vystihl.

j_i_r_i_k
20. 12. 2007
Dát tip
marsyas.: Teda přečet jsem si vše asi pětkrát a pořád nechápu, to bude tou vánoční únavou... asi...

marsyas.
20. 12. 2007
Dát tip
si to po sobě přečti

j_i_r_i_k
20. 12. 2007
Dát tip
Co a na kom že záleží? Ještě jedna do třetice, než se dám do vánočního úklidu: Extrémní Rokovala zvířátka o tématu islám a napalmem les vypálil zpropadenej Usáma. Dřív než si ho kulka našla řek' mi zajíc, co to viděl, všichni jste se trochu sekli, za tohleto může Fidel.

marsyas.
20. 12. 2007
Dát tip
TO ZÁLEŽÍ JENOM NA NĚM

j_i_r_i_k
20. 12. 2007
Dát tip
marsyas.: Nebo něco monumentálnějšího? Hromadná Měl bych asi sledovat o něco líp vozovku, třeba bych pak nepřejel ježka, myš a užovku.

marsyas.
20. 12. 2007
Dát tip
neodhalil jsem se poprvé :-) díky

j_i_r_i_k
20. 12. 2007
Dát tip
marsyas.: Tak jo, za odhalení se tedy jedna pro Tebe: Udivená Když jsem řezal dříví, pod pilu se připlet' slepýš, teď se chudák diví... Zdalipak ho ještě slepíš? Slabší, ale zase jen Tvoje :)

marsyas.
20. 12. 2007
Dát tip
kobyla je málo (mrtvá) Zdraví Norsko

j_i_r_i_k
20. 12. 2007
Dát tip
Hesiona: Že jo, mě se taky moc líbí, jen jsem to nechtěl říkat Derovi naplno :) j.nick: Díky za úsměvy a vůbec tak za vše :) pozorovatel: Tak aby to nepřesáhlo meze, si dvakrát rozmyslím, než se k Tobě otočím zády :) marsyas.: Nováček a už se dožaduje mrtvých zvířátek? Že by alternick? A co Martinova kobyla? Ale máš pravdu, není to ono, slibuju, že v příštím roce pár zvířátek zmasakruju :) papouch: :) Jsem pro, i když ten Tvůj štatl je tááák z ruky...

papouch
20. 12. 2007
Dát tip
na kobylu bych se vykašlal a zašel někam na kolibu.. .-)

marsyas.
20. 12. 2007
Dát tip
nikdo neumřel, jsem trochu zklamanej :-)

pozorovatel
20. 12. 2007
Dát tip
chlape, ty se mi líbíš čím dál víc

j. nick
20. 12. 2007
Dát tip
trefa do nálady, každopádně první dvojverší pobavilo nadmíru:)))*

Hesiona
20. 12. 2007
Dát tip
Antiklimax... to je krásný slovo :o) Zase jsem se naučila něco nového. :o)

Petrusha
20. 12. 2007
Dát tip
celkom slušný nápad

j_i_r_i_k
20. 12. 2007
Dát tip
JanDeprivaceTuha: Mno jo, nějak to muselo ven :) Dero: To jsem rád, že si toho někdo všiml (lze si nevšimnout? :) ), "báseň" (za mě) věrně vypovídá o letošním vánočním duchu... Janina6: I Tobě pohodové svátky (ovšem zas zas to s tou pohodou nepřehánět, ať nakonec nevidíš devět stromků ve třech řadách :) ) Petrusha: Zajdu du si do sebe, zachumlám se do hřejivých vzpomínek a zimu kolem nechám, ať se třeba uzebe :)

Petrusha
20. 12. 2007
Dát tip
tak neblúď po námestiach a zájdi niekam, kde je kľud

Janina6
20. 12. 2007
Dát tip
Začátek je tak velmi svěží, že fádní konec už spolknu... :-)* Včera jsem na náměstí popíjela s kámoškou horkou medovinu, ježiš, to byla pohoda, takovou si snad pod stromečkem v naklizeném obýváku ani nevychutnám. Dobře byla svařená a dobře rozprodaná. Přeju krásné pohodové svátky! :-)

Dero
20. 12. 2007
Dát tip
Díky za přání, mně nosí dárky asi Děda Nejedlý, protože mě něco nutí říct, že báseň graduje do fádnosti. (Antiklimax se tomu říká.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru