Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Saliva

19. 12. 2007
0
0
460
Autor
nihilista

Trochu fuj. Všechno nemusí být hezké, ne?

Martin jde s tím MEOu do sexshopu. Zhruba 15 tisíc najdou pod polštářem. KOCA si často hraje s velkým MEOu. MEO taky, ale spíš ne. Když mu téměř spadne kartáček, sundá vršek od pasty a zakopne o starý, špinavý, smradlavý a zkrvavený kapesník. Potom si stáhne své dva oblíbené soubory. Než přijde na své myšlenky, tak si rukou zapne přístroj, který rychle spustí oblíbené porno. MEOvi nestoupne. "Ku*va!", vykřikne. Zazvoní traktor hlasitě. Ale zas ne, MEO si otevře svůj oblíbený soubor, videoklip análního roztahování. Pak položí své ruce na penis LUHOFRA. Společně si hrají s vláčky plnými spermatu. Lízají si všechny tělesné záhyby (kromě řiti). Tu najednou vkročí matka TOMIKA a zabije mouchu. TOMIK skočil na dvojici polárních výzkumníků a znásilnil SULKeho psa. SULK rád buzeruje znásilňujícího šulina TOMIKA. Jsou zasraní od všech možných školních sr*ček, smradlavých jako h*vna. Zk*rvený život. Nechť je každý zdráv a to bagr.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru