Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ach..

21. 12. 2007
14
36
929
Autor
novic
Ach, jak ty hory úžasné
do mého srdce bodají
kurvaprdel jak já bych mrdal!!!
pod sakurami rozkvetlými

36 názorů

Oldjerry
21. 12. 2007
Dát tip
nore - co se ti stalo? to jsi tak... jen před vánocemi, nebo celý rok ? že jsem to dodnes nevnímal... nov-image ? to by bylo, abys do měsíce nebyl kritikem. Začínám si vážit slušných lidí, jako je senior.

marsyas.
21. 12. 2007
Dát tip
on machroval ?

jistě milé Norsko - ale má i kladný vlastnosti - nemachruje po písmáku a neprudí... zdar tvým předvánočním snahám, užij si to s omluvou novicovi - plkat už ti tu nebudu ani jedna s nikým :o)

marsyas.
21. 12. 2007
Dát tip
koník nemůže rozumět básním

martinez
21. 12. 2007
Dát tip
že by koník myslel že je to spíš hovadina, milé Norsko?

marsyas.
21. 12. 2007
Dát tip
a co to teda je, milá martinez :-)

protestuju! todle není žádná konina!!!

martinez
21. 12. 2007
Dát tip
pro Oldíka

Oldjerry
21. 12. 2007
Dát tip
To jsi tedy v dost blbém ročním období. To si hrkneš tak za (skoro) půl roku. Je to blbé - ale zase : ta zásoba ejakulátu !

marsyas.
21. 12. 2007
Dát tip
r: tys byl dycky rebel :-)

romale
21. 12. 2007
Dát tip
TIP

marsyas.
21. 12. 2007
Dát tip
nemyslím, nezaslouží si takovou pozornost

Makča
21. 12. 2007
Dát tip
mars:jo, tohle je dost vděčný objekt na rýpání, nemyslíš?

marsyas.
21. 12. 2007
Dát tip
kritikové zřejmě nemají do čeho rýpnout

Makča
21. 12. 2007
Dát tip
slovo "mrdat" bylo již užito v krásných básních dokonale něžně, jako když sníh dosedá na betonovou vozovku, tak k čemu toto na světě má být?

Blábol. A notně nepovedený.

Zbora
21. 12. 2007
Dát tip
Ano, naprostá zhovadilost může být za určitých okolností svou blbostí vtipná - tady se ovšem podařila jen definitivní trapnost.

Janina6
21. 12. 2007
Dát tip
Souhlasím s Papoušem. Tip tomu nedám. A ty tipy toto dílko dostalo proto, že mnozí už tady mají dost "velké poézie", kterou se tady většina autorů snaží ze sebe tlačit za pobaveného přihlížení oocáskovaných kritiků... tudíž zrovna tohle jim připadlo příjemně jiné a osvěžující. Si tedy myslím já (možná se pletu).

marsyas.
21. 12. 2007
Dát tip
podporuji papoucha

novic
21. 12. 2007
Dát tip
nemáš pravdu , ve věčině případů jsou básníci ti,kdo píšou srdcem a to já tedya jsem!!!!

papouch
21. 12. 2007
Dát tip
mám tam blbě interpunkci

papouch
21. 12. 2007
Dát tip
hele novic - o co ti jde?? Hraješ si na co? Na drsňáka, melancholika, nebo ti utekla holka a potřebuješ to nějak vyždímat?? Néé, promiň .. Nebudu impertinentní. Stručně - tento výplod nemá s poezií nic společného. Je to jen prapodivný výpotek snad ani nedefinovatelného stavu tvé duišičky. Podle toho, že jsi to sem bezostyšně plácnul soudím, že nečteš poezii ani klasickou, ani neklasickou, ba ani poezii "vezmi tužku, namaluj hrušku" (Hrubín). Jen je mi záhadou, jak se stalo, že tahle imbecilní hňupovina dostala 12 tipů. Prozraď mi to, prosím.

novic
21. 12. 2007
Dát tip
víš ale když něco jde ze srdce jakmůžeš říct jestli to není nebo je poesie ty chytrej?

papouch
21. 12. 2007
Dát tip
bože............ boženanebesích....... ty... ééééh!!! Glinka byl skladatel, nikoliv básník

papouch
21. 12. 2007
Dát tip
neskutečná pitomost! ..a já se opět táži - jak takováhle blbost může během ani né půl hodiny dostat 12 tipů ??!?! Před chvílí jsem dštil oheň a síru u podobné hovadiny, která během dvou minut dostala jednu kritiku a tři tipy... :-/ Ostatně .. (ale to je nešvar na Písmáku již zavedený) - jsou tu "autoři", kteří tu mají svou klaku a kdyby si (s odpuštěním) uprdli, tak dostanou tipů nejmíň 27 a 4 výběry... Já jinak mlčím a jen rozposílávám sluníčka ☼ a zobáčky :> ale tohle mě docela štve... Je tu fůra autorů za- i neza- vedených, kteří píší mnohem mnohem nápaditější verše a neštěkne po nich ni kočka, natož pes.. Bude na Písmáku fungovat někdy nějaký opravdu oběktivní systém hodnocení děl???

novic
21. 12. 2007
Dát tip
víš ale ne každý je genius a musí hned psát verše jako Skácel, nebo Bukowskí, nebo Glinka, toto je server amaterské poezie, tak piš prosím kritiku oběktivní, tvý nesourodý věci jsou nesrozumitelný

papouch
21. 12. 2007
Dát tip
neskutečná pitomost! ..a já se opět táži - jak takováhle blbost může během ani né půl hodiny dostat 12 tipů ??!?! Před chvílí jsem dštil oheň a síru u podobné hovadiny, která během dvou minut dostala jednu kritiku a tři tipy... :-/ Ostatně .. (ale to je nešvar na Písmáku již zavedený) - jsou tu "autoři", kteří tu mají svou klaku a kdyby si (s odpuštěním) uprdli, tak dostanou tipů nejmíň 27 a 4 výběry... Já jinak mlčím a jen rozposílávám sluníčka ☼ a zobáčky :> ale tohle mě docela štve... Je tu fůra autorů za- i neza- vedených, kteří píší mnohem mnohem nápaditější verše a neštěkne po nich ni kočka, natož pes.. Bude na Písmáku fungovat někdy nějaký opravdu oběktivní systém hodnocení děl???

Syd Barret
21. 12. 2007
Dát tip
Teda.. prišiel som sem na písmák po dlhom čase, ale.. oplatilo sa..;) výborné dielko

pravidlům
21. 12. 2007
Dát tip
to snad ne???

Violka
21. 12. 2007
Dát tip
také krásne rozhárané

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru