Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka o plizu, slizu a blizně

28. 12. 2007
0
0
542

Nesnažte se pochopit! Možná to ani radši nečtěte...:-)


Pohádka o plizu, slizu a blizně

Pliz jménem Jituš bydlel v noře nedaleko parku. Jeho nejoblíbenější činnost byla skládání ponožek a vrtání v nose... Žil si v klidu a pohodě když tu jednou - přijel sliz - Hana! Když to pliz viděl nezmohl se na slovo, ale za to si pěkně pšouknul a přitom zvedl ruce a zařval pardon, promiňte!Ale to jste se ještě nedozvěděli, že ten pliz jménem Jituš měl sestru bliznu Zdeňku a ta ji neměla moc v lásce.Proč?No protože sestry se většinou nemají moc v lásce. Po příjezdu slizu se však nenávist mezi sestrami změnila v " upřímnou " sesterskou lásku, poněvadž zjistili, že sliz je daleko chytřejší a krásnější než obě dvě dohromady a začaly mu závidět. Poštvaly na něj černého prašivého psychopata Berta. Avšak , co se nestalo. Bert se do slizu jménem Hana zamiloval a každou noc s ním spal.....v posteli.....schoulený do klubíčka. ....a žily spolu šťastně až do pátku, kdy se sliz vrátil ke svým milovaným rodičům.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru