Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TUC TUC TUC

01. 01. 2008
0
3
456

Není třeba komentáře.

              

               TUC TUC TUC               


               TUC TUC TUC
              
Milovala moře. Nikdy jej sice neviděla, ale naplňovalo její myšlenky, ji celou.
               TUC TUC TUC
               Chtělo se jí tancovat. Podívala se nad sebe, do ostrého světla mířeného přímo na ni. Byl to měsíc. A ona byla tanečnice.
               TUC TUC TUC
              
Pohybovala svým tělem všemi směry. Byla skoro nahá, část těla překrývaly palmové listy a na hrudi jí poskakoval náhrdelník z mušliček.
               TUC TUC TUC
              
Tancovala pro veškerou slanou vodu na zemi, pro moře, pro oceány, které byly jako čtyři ruce na jejím těle. Dotýkaly se jí všude. Pod nohama cítila příjemné teplo od vyhřátého písku a okolní vzduch byl naplněn oceánskou svěžestí a čistotou.
               TUC TUC TUC
              
A pak najednou spadla do příjemné náruče pláže a z palmy jí přímo do úst stékalo kokosové mléko...
              
               TUC TUC TUC
                "
Tak už ji nech, vždyť je úplně zfetovaná!"
                "
Jo, už jdu," řekl druhý muž a zapnul si poklopec.              

3 názory

Winter
01. 01. 2008
Dát tip
Jo ale drsností, ne polopatičností.

Konec má být jako facka

Winter
01. 01. 2008
Dát tip
Konec je jako facka, nevím, proč to musíš dotahovat do takového konce, ta pointa je jasná hned od začátku. Jinak už asi nemám co napsat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru