Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamenný Styx

05. 01. 2008
3
4
778

hudba na pozadí :-) http://video.google.com/videoplay?docid=2613089636212056075&q=Passio+Jesu+Christi&total=16&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

Já byla městem, ty zdí hladovou, chránils mne před stíny kalných vod. K nebi se kamenně tyčím dál, z hradeb však zůstaly ruiny. Tys byl Styx, v kterém se zračily omílané domy schoulené, Cháron a pár zbytků svědomí. Stojatá voda zalila brod Já byla kámen, který městu život vlil. A ty? Kamenný most. Kdysi hradba, poté host. A dnes? Klatba, s níž město jsi přemostil. Styx zurčí v úpatí rutiny, mé domy hrdý lesk neztratí.

4 názory

Miroslawek
11. 01. 2008
Dát tip
Mylná tušení autorky, jak lze s úspěchem tvořit básnické obrazy. Trochu mi to připomíná počínání domorodců na jednom tichomořském ostrově, kteří po odchodu amerických jednotek začali znovu budovat přistávací dráhu opuštěného letiště, stavět baráky, mávat palmovými větvemi a světly v domnění, že přilákají ony báječné ocelové ptáky plné darů. Kupodivu nepřiletěli, stejně jako poezie do tvých slov.

Horavin
11. 01. 2008
Dát tip
Průzračně tajemné, zvláštní styl a krásná ilustrace *

Horavin
11. 01. 2008
Dát tip
Průzračně tajemné zvláštní styl a krásná ilustrace *

kapitan
11. 01. 2008
Dát tip
Jako z jiné doby..ale na potkání .tip..hezké dny..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru