Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouř

06. 01. 2008
4
11
125
Autor
trid

Neumím reagovat na náznaky slov a už vůbec ne na dopisy typu: chci Ti poděkovat za včerejšek. Ne každý by snesl takový slovní průjem... Jen jsem nějak měla nejasný pocit, že Ti můžu říct vše, a nemusím si na nic hrát. Tak ještě jednou díky, snad budu moct někdy nějak oplatit.

Stal se Kouřem

co objímá

 

Oblaka.

 

Letěl jak vítr chtěl.

 

Rozptýlil po světě

a padlý pak vstoupil

do těch lidí.

 

Proměnil se

v Tuláka.

 

Viděl, co jejich duše

chtěla skrývat.

Jen Prachem zůstat,

co mlčí, když

ostatní se ho bojí zeptat,

proč stal se

 

Kouřem.


11 názorů

kouř - tulák - kouř - ... líbí *

kapitan
08. 01. 2008
Dát tip
Na uvítanou..Kapitan

Rajmund
06. 01. 2008
Dát tip
Místy neurčité- významově, asi v důsledku volby slov.

trid
06. 01. 2008
Dát tip
Bezprizorný> mně osobně to přijde úplně stejně jako tobě. viděl bych to přepsat dvouřádkově, ale když ten kouřící komín mě po tý zprávě tak rozplizle inspiroval ;) Senior> prázdná místa a ticho je moje parketa. dík.

SENIOR
06. 01. 2008
Dát tip
Aby mnou bylo nalezeno něco positivního, mezitextové prostory jsou zvládnuty nadýchanostně dobře. Zbytek nehodnoceno.

promiň, ale mně to připadá jako kec zabalenej v rádoby honosným obleku tvářící se děsně filosoficky a hluboce nemá být "rozptýlil se"?

Robinson
06. 01. 2008
Dát tip
Zajimave tema, hlavne v zavyslosti na prologu. tip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru