Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach

07. 01. 2008
7
27
2605
Autor
Marcela.K.

,,Největším štěstím v životě je vědomí, že nás někdo miluje pro to, jací jsme, nebo spíš přesto jací jsme." (Victor Hugo)

Ta bolest, co se rozbíhá od levého ramena, přes kostrč až do levé nohy, není nic proti tomu strachu…

být bez tebe…?

 

Mlha která nám oblízla venkovní schody mi pomohla uvědomit si fyzickou bolest.

Jenže….

 

Když jsem ráno otevřela oči, naše zahrada se topila v mléku. Sníh, který rozmazává od vánoc obrysy stromů

schoval vše do bílé.

Natáhla jsem ruku po mobilním telefonu.

 

,,Copak je, vždyť jsi říkala, že budeš spát do poledne.“

Slyším tvůj hlas a vím, že se usmíváš.

,,Já měla jen strach, jak  jsi dojel do práce…je tu příšerná mlha.“

Chraptím do telefonu. Po víkendových dvanáctkách jsem vyčerpaná. Zatím vyhrávám nad zánětem průdušek.

,,Mám nějaký špatný signál, hrozně mi to tu chraptí…“směješ se už nahlas: ,,Neboj se, cestu jsem zvládl v pohodě,

Přijel jsem o čtvrt hodiny později, ale nepoženu se v mlze jako blázen. A tady je teď nádherně. Svítí sluníčko, je tu i trochu sněhu,

Lítají tu černé vrány, když se podívám z okna, je to jak namalované.“

,,Já vidím z okna jen bílo,“ zachraptím zase do telefonu.

,,Jak ti je?“

,,Blbě…“ odpovím. ,,Bolí mě všechny klouby, pořád kašlu.“

Nikdo není doma. Babička s naším synem odjeli už včera do Prahy k mojí sestře. Dcera šla do školy.

,,Tobě je doma samotné smutno, co?“

,,Ne, jen jsem tě chtěla slyšet…že jsi v pořádku dojel….no  a není mi dobře a večer musím na noční, ani se zase neuvidíme.“

,,Neboj, přijedu tak, abych tě mohl odvézt do práce.“

 

Pak jsem vstala a šla nakrmit psa, který štěkal ve výběhu. Uklouzla na namrzlých schodech, narazila si levé rameno, kostrč

 a vyrobila modřinu na levém lýtku. Jo, docela to bolí, ale přestala jsem vnímat bolest jednotlivých kloubů a zjistila, že mi vlastně vůbec není blbě…

 

 


27 názorů

nostalgik
08. 01. 2008
Dát tip
... na noční ale nekašleš...:)))

Marcela.K.
08. 01. 2008
Dát tip
Raději ne :-))) dnes mě ten zadek bolí víc než včera a kašlu pořád a jsem jak přejetá parním válcem...a ještě v práci na noční navrch :-)

nostalgik
08. 01. 2008
Dát tip
alternativní medicina: účastné slovo a pád na náledí zahání příznaky chřipky...Mám zkusit?

Marcela.K.
08. 01. 2008
Dát tip
No tak čeho dáš osm?! sakra!!! už mi to řekni :-))))

Jaký pivo, zase? Ty seš zmatená jak lesní včela!

Marcela.K.
08. 01. 2008
Dát tip
Neřeš to už :-) já jen nevěděla, jestli šlo o pivo, nebo co ...a to se od tebe stejně nedozvím :-))

A komu bych jí jako měl posílat? Todle je fakt divný...

Marcela.K.
08. 01. 2008
Dát tip
No běhat na poštu s vodou :-)))

Co musím?

Marcela.K.
08. 01. 2008
Dát tip
Osm čeho?...jako ...tomu nerozumím...jestli piv? To jsou 4l ...to pořád musíš...pak, ne ? ;-)

Spíš zimnici.

moc hezké ... *

reinka
07. 01. 2008
Dát tip
A máš pak horečku? aspoň zvýšenou? :o)))))))))))

Jo, to já jsem po víkendových dvanáctkách taky pěkně použitej... Někdy jich dám až osm! :)

avox
07. 01. 2008
Dát tip
nojo... jsou i lepší důvody, než horečka :-)))

Marcela.K.
07. 01. 2008
Dát tip
:-)) avox,taky netrpím na teploty... při 38°C "umírám"...takže hned tak do té postele nevlezu :-)

avox
07. 01. 2008
Dát tip
no, můj normál je 35,6... když mám 37, lezu po čtyřech... ale není to často, takže jsem vlastně celý život zdravá :-)) */

Janina6
07. 01. 2008
Dát tip
Já to oceňuju... byl to jeden ze vzácných momentů, kdy ji můj názor zajímal... ale já samozřejmě taky nevěděla :-)) Nakonec mu chválabohu nebylo nic vážného.

Marcela.K.
07. 01. 2008
Dát tip
...ano , Janinko, jsou choroby, při kterých zvýšená teplota nějak "nefunguje" :-) ale slibuji, že až dostanu infarkt, všimnu-li si toho, ulehnu včas :-))) P.S.: pokud dýchal, tchán, jednala, tchyně uvážlivě...šla se poradit , to bys měla , jako snacha, ocenit :-))

Janina6
07. 01. 2008
Dát tip
A třeba při infarktu má člověk zvýšenou teplotu? :-))* To moje mamka tak tvrdá nebyla... ale moje zde již špatně proslulá tchýně se mě jednou přišla zeptat, jestli nevím, co se dává "na tu mrtvici", že si myslí, že ji má asi tchán... a na mou vyděšenou otázku, jestli už volala sanitku, odpověděla, proč, vždyť dýchá :-)))

Marcela.K.
07. 01. 2008
Dát tip
...no to jsou právě zdravotníci :-) jsem se kdysi pokoušela rozchodit i trombozu žíly na noze :-) ale pak jsem dostala teplotu (zvýšenou :-))... ba ne, neboj...slibuju, že se "pošetřím" :-)

Háber
07. 01. 2008
Dát tip
...ma udivuješ ako zdravoťáčka, veď existuje studený zápal...aj pľúc, aj priedušiek!

Lakrov
07. 01. 2008
Dát tip
'...jen zvýšená teplota patří do postele...' To si budu pamatovat. Bez ní už mě nikdo do postele nedostane :-)

Marcela.K.
07. 01. 2008
Dát tip
:-)))) zvýšenou :-) Víš, maminka k nám byla vždycky dost tvrdá...když jsme neměly se sestrou zvýšenou teplotu, nebyly jsme prostě nemocné a musely jsme do školy :-) Naučila jsem se to od ní...prostě jen zvýšená teplota patří do postele :-))

Háber
07. 01. 2008
Dát tip
Ty nemáš teplotu?!!! Fúúú, píšeš z márnice:)))?

Marcela.K.
07. 01. 2008
Dát tip
Nemám teplotu :-)) tak nejsem nemocná :-)

Háber
07. 01. 2008
Dát tip
lež v posTeli a nebehaj chorá po svete:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru