Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavní nádraží

07. 01. 2008
6
11
1807
Autor
Nikeš
Lidi bez domovů
žene z tepla ostraha
obchodu s módou.

11 názorů

Bety888
06. 05. 2008
Dát tip
*

Nikeš
09. 01. 2008
Dát tip
Nene, jde o to, že probíhá přestavba hlavního nádraží, ovšem za plného provozu. A teď nedávno otevřeli první přestavěnou část, což je prostředek dolní haly. No a oni z toho chtěj vybudovat nákupně-zábavní centrum, aby se na nádraží zase vrátil život, takže první věc, co otevřeli je butik. A zvenčí vypadá, že dost drahej butik. Ale přímo před ním pořád kempují bezdomovci, jak je na našem drahém Hlavním zvykem. Ostatně, až bude rekonstrukce dokončena, už tam nebudou smět, protože si ty podniky platí soukromou ostrahu. Já s tou snahou upřímně souhlasím, nelíbí se mi, když se na nádraží musím bát o peněženku a že ve Fantově kavárně dnes sedávají akorát prostituti a jejich klientela. To haiku bylo jen mé vyjádření momentálního dojmu z toho otevření butiku... No, jsem se zase rozepsal, už mlčím.

Rabb
09. 01. 2008
Dát tip
na hlavním nádraží bývají obchody s módou? jakože mezi kolejema?

Petrusha
08. 01. 2008
Dát tip
dúfam, že aspoň ozbrojená ...

Honzyk
08. 01. 2008
Dát tip
..ja si tady cenim , podobne jako Stirka, taky toho socialniho "dechu", malo platny....v posledni dobe cim dal, tim vic....kdysi mi dokonce rikali, ze jsem zakuklenej "levicovej intelektual",(!!) ale to uz je tak pet let nazad....*

Dero
07. 01. 2008
Dát tip
Tak napůl. Myšlenka to není špatná, ale slovo ostraha, navíc následované slovem obchodu, text tříští a nutí čtenáře se soustředit více, než by bylo nezbytně třeba pro vstřebání námětu.

Nikeš
07. 01. 2008
Dát tip
Jsem nejdřív myslel, že mě srovnáváte s těmi houmlesy, o nichž píšu :-D každopádně, děkuju za ohlasy.

čaro
07. 01. 2008
Dát tip
No jistě. Tohle bych čekala od Houmelese. Stejně dobré!

Dášeňka
07. 01. 2008
Dát tip
S Houmelesem jedna parta :-)

Paulart
07. 01. 2008
Dát tip
Drsná realita. Sociální haiku. Snad bych to jen napsala v jednotném čísle. Je dobré vždy si všimnout toho jednoho konkrétního člověka bez domova.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru