Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak ti to říct?!

09. 01. 2008
7
9
1075
Autor
serp

Jak jen ti říct že v srdci hořím

Že sálají mi prsteníčky

Kdykoli objevíš se blízko

Nemáš mi hrávat na rolničky

Ty dětino ty kulihrášku

Má hluboce zasutá třísko

 

Jak jen ti říct můj čaroději

Že tě mám ráda, nejraději

Že po nocích tě do pelíšku

potají zvu, ty nepřicházíš

Že tě mám v hlavě, v očích, bříšku

A stejně mi tu prostě

 - scházíš


9 názorů

serp
04. 02. 2008
Dát tip
thalina: Naštěstí už mě to úplné slazení přešlo. Ale bylo to hezký. ;)

klipeto
19. 01. 2008
Dát tip
píšeš zajímavě, asi tě budu chvíli číst :)

Janina6
11. 01. 2008
Dát tip
No, sem tam nějaké to klišátko :-) ale má to lehkost a hravost. Kouknu se na další! :-)

Dáša
11. 01. 2008
Dát tip
ty jsi prostě beznadějně zamilovaná! chudinko! a myslím to upřímně, protože neopětovaná láska hodně bolí ... chápu, že se z toho chceš vypsat,velmi dobře to znám ;o) Tak ať vznikají stále lepší dílka ...

serp
11. 01. 2008
Dát tip
Dáša: No, uznávám, že třeba ta tříska tam je nacpaná násilím, protože jsem potřebovala rým. A taky je fakt, že jsem to psala ve chvíli brutální zamilovanosti a nikoli s nějakou úžasně geniální myšlenkou na jazyku, ale chtěla jsem ji tady kvůli posledním třem řádkům, které se mi prostě líbí a je to přesně tak, jak jsem tam napsala. Dík za názor a za návštěvu, pěkný den. ;)

Dáša
11. 01. 2008
Dát tip
tahle je asi nejslabší ze všech tvých ... nemyslíš? :o) Taková přeslazená ... jo a má příšernej název ... tahle bez tipu ...

znám ... *****

kapitan
09. 01. 2008
Dát tip
Milé..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru