Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes už ne

Výběr: Print
09. 01. 2008
13
32
2409
Autor
Marcela.K.

bolí to...?

nemusím vyhrávat

běžet o závod…

 

ty časy

kdy mi vítr česal vlasy

a chvilka nechtěná

rozbila kolena…

 

nemusím vyhrávat

 

dnes už ne

stačí mi

snad si vzpomene

a je mu líto

 


32 názorů

Marcela.K.
24. 08. 2012
Dát tip
...

zakázat sny? to nejde :o)

satannáš
10. 01. 2008
Dát tip
snad ju T

Janina6
10. 01. 2008
Dát tip
Pěkná :-)*

Marcela.K.
10. 01. 2008
Dát tip
Dnes už ne...Printe :-) a děkuji :-)

Print
10. 01. 2008
Dát tip
Bolí to...moc!*

sny nebolí přeci..,sny jsou sny...skutečnost bolí,to ano...,ta nás ze snů probudí hezky jsi to napsala..,sama nevím,zda bych chtěla čas vrátit:o)

Marcela.K.
10. 01. 2008
Dát tip
Když se probouzím...bolí to...tak asi proto :-)

* mylenko,a proč sis sny zakázala...jsou tak krásné:o)

Marcela.K.
10. 01. 2008
Dát tip
...já už si sny zakázala :-)

nostalgik
10. 01. 2008
Dát tip
...ano, zůstat v paměti těch, co nás měli rádi...ale to je na novou báseň, zkusím si ji vysnít, nebo prožít...?

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
...je to o něčem jiném, Jiří... je to o životě...o tom, jak nás čas učí pokoře...ale pokud procházíme životem tak, aby bylo někomu i líto, že nás "ztratil"...má cenu se zúčastnit, co myslíš :-)

nostalgik
09. 01. 2008
Dát tip
Dedečkův kamarád byl c.k. rakouský důstojník a pijan. Jeho heslo bylo: Přijít včas na nástup, opřít se o šavli,zvolat "zde" a pak i třeba padnout na zem. Je to o něčem jiném? Nemusím vyhrát, ale na nástupu nesmím chyběT!!

Moc dobře podaná pravda líbí se mi * (taky chápu)

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
...čekala jsem, kdo mi to napíše a řekla si, že když jeden jedinej jo...nacpu ho do prologu ...dík, marsyas. :-)

marsyas.
09. 01. 2008
Dát tip
poslední řádek je navíc, podle mě jinak příjemně jednoduché :-)

kapitan
09. 01. 2008
Dát tip
co chci slyšet slyším..no nic konec debat..tak zase u básní..o

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
...ono to není až tak o lásce...spíš o životě...o potkávání v něm...ne není to jen o lásce .-)

kapitan
09. 01. 2008
Dát tip
staré lásky.atak dále..já když si vzpomenu..tož slza vždy..

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
:-) to už necháme na něm , kapitane :-) ...důležitější je, že dnes už to nebolí :-)

serp
09. 01. 2008
Dát tip
a chvilka nechtěná rozbila kolena… tomu myslím dobře rozumím - tip ;)

kapitan
09. 01. 2008
Dát tip
vzpomene..nebo ne.?

Oldjerry
09. 01. 2008
Dát tip
mylenko - ty mi dnes dáváš sodu... nemusím tomu rozumět, ale rozumím. Mám tentýž mantinel...

Oldjerry
09. 01. 2008
Dát tip
grafo - já vím oč jde : trochu slovensky umím, ale v poezii se vyskytují výrazy v běžné řeči méně obvyklé, navíc - ač jsme si tak blízcí, existují malé, ale přece jen rozdíly v národní mentalitě - přístupu k věcem a dějům.

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
Oldjerry...to je jasný, že ty tomu musíš rozumět :-) důležitý je, že jsme se zůčastnili ;-)

grafo
09. 01. 2008
Dát tip
ako ja si to viem preložiť... to nie je problém... len ked čítam niečo české tak to nie je to pravé... aj anglicky či francúzsky si preložím, ale to už nie je to pravé... nečíta sa s ľahkosťou :)

Oldjerry
09. 01. 2008
Dát tip
grafo - také trable mám aj ja so slovenskými dielami...(:-D) Podobenství... ano už nás nic nežene vyhrávat, dnes už by to třeba nebyla jen rozbitá kolena. *

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
grafo...ti to klidně přeložím :-) Každý běžíme svůj závod...až čas,tě naučí, že netřeba vyhrávat...být první. Párkrát si rozbiješ kolena, nebo nos... no a pak už jen vzpomínky, které nebolí...dnes už ne :-)

no to nevím, jak je účinná - ta moje vygumovala /obrysy .../ :)))))

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
vygumovaná?! ;-)))

gumo ... va .... ná .... :)))***

grafo
09. 01. 2008
Dát tip
mne sa páči... len to že je česky... nemôžem sa do toho moc dostať..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru