Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vernisáž

10. 01. 2008
3
10
1203
Autor
Ericek

...

Polohlasný krik
a oheň planúci
v starovekých amforách.
Maskulatívna socha
s malým penisom
stojí pod iónskymi stĺpmi.
Drží hlavu v pozadí svojho
života a už...už...
vidí lepšie stránky,
ale akosi zahmlené
v krvavo nalakovaných
nechtoch.
Symbolicky zvláštna,
ale realisticky nezmyselná
výstava zrkadlenia osudov.
S jej poslednými maľbami.
Nie ostatnými,
ale poslednými.
Dokým pery opäť
nebudú krvavé a
prsty dúhové.

10 názorů

palino8
07. 02. 2008
Dát tip
toto je úplne mimo mňa... alebo som mimo seba ja sám a keby som si to nechal na ráno, bol by môj koment iný... ale nenechal som si, tak nie je...

Ericek
20. 01. 2008
Dát tip
thx... uz pri dlasich nebudem dakovat, cize dik za tolko komentov... :)

veľmi podarené*

avox!?! aj s tým obrazom? :oD

to je dobre :o)

avox
11. 01. 2008
Dát tip
Milé rajče, musím se přiznat, že můj první dojem byl stejný :-))

Ericek
11. 01. 2008
Dát tip
som rad, ze sa paci a nebudem sa teda pytat ani preco :)

Ericek
11. 01. 2008
Dát tip
mozno navsteva a mozno iba obycajny konstrukt z mojej hlavy :D a ty mavas duhove pery?

Najmladšia
10. 01. 2008
Dát tip
veru nie..paradajka..mas dobry vkus..k takymto veciam ma posielaj kedykolvek..eda v nedelu nie..lebo v nedelu sa nepracuje...mne to pride ako recenzia z navstevy v muzeu..dakde v parizi, kde vy (vam) nikto nerozumie ani pol slova preto si to muste vsetko domysliet samy a vacsinou uuuplne inak:)..ja by som skorej dokym pery nebudu opat duhove:)

ja do klubu nepatrím - ale už som tu tiež... na prvé prečítanie mi ostalo v hlave iba: Drží hlavu v pozadí svojho života... prvému obrazu je na vine moja fantázia... :oD na druhé prečítanie sa mi to začalo páčit - ale nepýtajte sa ma prečo! :o) avi nikdy nie je od veci...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru