Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když jedna duše potká druhou

18. 01. 2008
2
6
990
Autor
Magali

Rozloučení s jedním drahým člověkem... má to tak být, je to správné a já to vím, jsem přece racionálně uvažující člověk... (ano? tak proč to světýlko naděje? a dá se TADY vůbec o rozumu mluvit?) A proto (nebo přesto?) děkuji za těch pár chvil, kdy se cesty spojily...

bez dotyku
ač bez objetí
se světlem Tvým
protnout se
 
chvil krásných
něco sdílet
 
a pak
 
dál
 
každý
cestou svou
sám
 
Něco krásného vzniklo
a něco zaniklo
 
v pocitu prázdna
hřeje jiskra malá
 
a   m ě s í č n í   p a p r s e k   p ř e t r h n o u t   n e j d e

6 názorů

Magali
21. 06. 2008
Dát tip
Děkuji za Tvou návštěvu... s odstupem času: naděje ta tam (a není to špatně). A měsíční paprsek spíš bolí než těší. Inu, má to tak být. Děkuji, hezké dny milá JULiet...

Magali
19. 01. 2008
Dát tip
Moji milí, děkuji za Váš názor... ráda jsem Vás tu viděla a četla Vaše slova. Andělé na Vaše těla;)

Je to nádherné... a takové...tvárné, člověk si ta může vložit svůj příběh...a taky mu tam sedí. Vím, že je to u většiny básní, ale jenom u některých je to takové nenásilné... Líbí se mi to...moc.

Jakubisko
19. 01. 2008
Dát tip
hmmm..vítej zpátky......a zrovna tak smutně....hmm :(

Anyz
18. 01. 2008
Dát tip
louceni je smutne ale mala jiskricka musi zustat jinak by to dale neslo :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru