Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

lazenske oplatky

16. 06. 2001
0
1
1139
Autor
Niniel

Tohle to,mi kdysi davno napsal muj kamarad ...Ikdyz to neni muj vytvor,myslim,ze za precteni to stoji...

Kdyby ledé dokázali oddělit city

od fyzických potřeb,tak lehce, jako

se oddělují Lázeňské trojhránky,

měli bychom to na světě mnohem lehčí ...


1 názor

Mpj
17. 10. 2002
Dát tip
Opravdu by se tím něco ulehčilo?

Adanedhel
03. 08. 2001
Dát tip
Hmmm ty trojhránky mají něco do sebe....stejně, jako cit, nebo fyzické potřeby....myslím, že by se ani jedno oddělovat nemělo..mňam...mlask..:-))))

Naso
18. 06. 2001
Dát tip
a počkaj, až tých ľudí spoznáš aj osobne... :-))

Wolfling
17. 06. 2001
Dát tip
A jste si jistí, že by to bylo až zase tak skvělé? Fyzické potřeby sice nejsou možná tak ušlechtilé jako city, ale žít jen z citů bych nechtěl.

Niniel
17. 06. 2001
Dát tip
diky lidi,vase nazory jsou super..Prisla jsem sem na pismaka jako uplny novacek pred par dny abych si tak trosku vylila srdicko,ale takhle supr lidi jsem necekala:)))Dik ...

Zet
16. 06. 2001
Dát tip
Oddělit city od fyzických potřeb? To nejde. Nemůžeme změnit to, jak jsme byli stvořeni.

Niniel
16. 06. 2001
Dát tip
A prave na to tenhle citat narazi!!Kdyby to slo,jak by to bylo jednoduche:))

Mea
16. 06. 2001
Dát tip
Mě se ty vrstvy od sebe nikdy odlepit nepodařilo ... vždycky jsem je dřív sněd :) ... a stejně i v životě

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
hezké...pravdivé...nemožné...možná.

ty vole... novej filosofickej směr.... "LÁZENSKÉ TROJHRÁNKY" ..nádhera.... :-)))))) proč mě něco takovýho ne a ne napadnout ??

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
protože jsi takovej ten přízemní človíček...ale nevadí, i bez Tebe je filosofů až moooc:-)))))

heh ???????????????????????????????? přízemní ??? csss..

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
áááááááááááá...tušil sem, že to nemám říkat...no tak se nám hned nehněvej...ňo..chich:-))))))))) Ty víš, že to tak nemyslím...teď už jo:-))

jo jo... .:-)))

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
tak, tak:-)))

hmmmmmmm :-))

Lidé dokáží tak krásně oddělit cit od fyzických potřeb,až bys ani nevěřil kolik lidu to dovede..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru