Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U zpráv o počasí Vás vítá... jazzgirl:-)

24. 01. 2008
7
15
2436
Autor
jazzgirl

Předpověď na čtvrtek: V noci oblačno až polojasno, na severu slabé sněžení nebo mrznoucí déšť. Ojediněle mlhy. Nejnižší teploty 2 až -2 st., na východě až -5 st.C. Slabý západní až jihozápadní vítr 1 až 4 m/s. Přes den většinou oblačno, ojediněle slabý déšť nebo mrholení, během dne od západu polojasno. Ráno ojediněle mlhy. Večer na severozápadě zataženo s deštěm. Nejvyšší teploty 3 až 7 st., v 1000 m na horách kolem 2 st.C. Mírný jihozápadní vítr 3 až 7 m/s.

Zas hrozí srážky.

To mlha zhoustla vínem

chlapcům do větru.

 

 


15 názorů

jazzgirl
07. 06. 2008
Dát tip
Já dnes zažívám přívalové deště:-) A jelikož mi nesou tipy, jsou moc příjemné:-)!

hezké!!! :)))))***

jazzgirl
03. 02. 2008
Dát tip
Ježková: Děkuji moc:-) Ano, neměla moc říkat, je to jen hračička. Kdo si hraje, nezlobí:-).

Ježková
02. 02. 2008
Dát tip
Má to nápad:)) Sice mi to trochu přijde jako taková ta až moc poetická věc, která nikomu toho moc neřekne, ale i přesto se mi líbí

Ježková
02. 02. 2008
Dát tip
Má to nápad:)) Sice mi to trochu přijde jako taková ta až moc poetická věc, která nikomu toho moc neřekne, ale i přesto se mi líbí

jazzgirl
25. 01. 2008
Dát tip
jagara: Díky moc:-). Tak jaké to bylo:-)? Čtvrtek byl včera:-D. (ale bude i příští týden, to je fakt:-) )

jazzgirl
24. 01. 2008
Dát tip
alfonso: Díky moc:-) Hezká asociace s Cimrmanem:-D To by mě nenapadlo:-D IVO: To nemohu posoudit, já mám zkušenosti jen s klukama:-)... Jinak vlastní zkušenosti se zamlžním vědomí v následku nadměrného požití alkoholu jsem naštěstí také nezažila:-)... A děkuji moc za tip:-)!

IVO
24. 01. 2008
Dát tip
A dívkám do větru mlha nezhoustla?*T

prolog jako z Cimrmana :o) lepší počasí jsme si nemohli přát...

jazzgirl
24. 01. 2008
Dát tip
:-) Jaképak zabírání místa:-)? Mě naopak těší, že to někdo čte a že se k tomu ještě tak vtipně vyjadřuje:-). Díky moc:-)...

Anetté
24. 01. 2008
Dát tip
Teď koukám, že jsem to tu nějak nešikovně vyjádřila:) ta druhá věta se nevztahuje k té praktičnosti, ale k tomu tipu:) Jakože se mi to z literárního hlediska líbí, ne že je to z něj praktické. Tak. Jenom takové malé doplňující upřesnění:)) (Promiň už nebudu zabírat víc místa tady:))

Anetté
24. 01. 2008
Dát tip
A také velmi prosíravý... prý:)

jazzgirl
24. 01. 2008
Dát tip
Děkuji moc:-)... No jo, Kozorozi jsou prý velice praktičtí:-)...

Anetté
24. 01. 2008
Dát tip
Velmi praktické :) ***(i z literárního hlediska:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru