Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

23:30 - 00:00

25. 01. 2008
2
6
587
Autor
amputovaný
23:30

Sáhne rukou do vlasů. Začne si je prohrabovat. Od malička to rád dělá. Nedokáže v klidu usnout, ani normálně fungovat během dne, bez této činnosti.

23:35

Dnes je podivná noc. Něco není v pořádku. Jako by neměl ke svému prohrabování dostatek klidu. Ruší ho snad atmosféra úplňku?

23:40

Nevzpomíná si, že by se myl. Přesto nejsou jeho vlasy mastné jako obvykle. Jsou naopak nádherně hebké. Jejich hebkost ho začne vzrušovat.

23:50

Náhle položí ruku někam jinam - neumí si to vysvětlit.

00:00

Odbíjí půlnoc.
Leží s neznámou dívkou na společném loži (poněkolikáté) a cítí se sám.

6 názorů

amputovaný
25. 01. 2008
Dát tip
Winter: Jj, ty taky, protože jak jsem se dnes sám přesvědčil, píšeš již teď moc dobře... neroušek: Děkuji, cením si názoru, jako je ten tvůj.

Winter
25. 01. 2008
Dát tip
Neříkej alespoň - ona jako nápad + zpracování => pointa celku. Rozhodně jsem nechtěl, ať tvrzení "slušná pointa", vyzní nějak moc suše (i když ono asi vyzní). Měj se a piš.

neroušek
25. 01. 2008
Dát tip
Já to beru celé.Už jenom ten nápad!

amputovaný
25. 01. 2008
Dát tip
Děkuji, alespoň že ta pointa :)

Murtis
25. 01. 2008
Dát tip
To jo.

Winter
25. 01. 2008
Dát tip
Docela slušná pointa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru