Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na cestě z restaurace v nočních hodinách

27. 01. 2008
1
1
891
Obchoďák už byl zavřený, pojízdné schody se ani nehnuly. Dalo by se po nich sejít, ale dole bylo zamčeno. Ale restaurace byla ještě v provozu, takže se odtud člověk nějak musel dostat. Zkusila jsem únikový východ za dámskými záchodky. Zkusila jsem to správně a vydala jsem se po schodišti dolů. Dole to bylo trochu bludiště. V něm se mi něco pověsilo za záda. Drželo se to vzadu a snažilo se nedělat zbytečný hluk. Bylo mi jasné, že mám co dočinění s něčím velkým a mocným. Pár metrů před tím, co vypadalo jako dveře vedoucí ven, se mnou jeskynní lev srovnal krok. V matném modrém světle vypadal dost ošuntělý a vybledlý, jako by ho prostě mockrát vyprali. Hned jsem věděla, proč se přifařil. Natáhla jsem ruku a zmáčkla kliku. Chtělo to grif. Přitlačit seshora, potom trochu k sobě, až zámek cvakl, a od sebe. Vlahý vzduch se mi prohnal mezi koleny.

„A to jsi jedl moje příbuzné,“ neodpustila jsem si.

„Lezli mi do jeskyně,“ pokrčil rameny a proklouzl na setmělé náměstí.


1 názor

Rabb
27. 01. 2008
Dát tip
cože to bylo za obludu? Napsáno nepřehledně, zdá se mi..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru