Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přichází bouřka

17. 06. 2001
2
0
1214
Autor
ady

Jen tak

 

Přichází bouřka. Překračuje krajinu, občas se lehce odrazí bleskem, křivolace a dále se šine někam pryč. Přináší tmu, takovou tu černou. Tma je trochu chladivá, ale příjemně voní deštěm. Někdy blesky proskočí mraky, prostě jen tak ozáří oblohu. Instalatéři pod oknem rychle schovávají zprohýbané trubky. Vzduchem lítají pavučiny, sněží topoly a mezi tím vším kličkují racci a kousek nad nima rorýsi. Ještě neprší, je takové to předbouřkové ticho, přemýšlivé, zadumané tak trochu bolavé ticho…A prší, nejprve zlehounka, jen tak kap, kap zvoní kapky, zvoní a voní mokrou hlínou. Pak prší čím dál víc, snaží se smýt špínu, stejně se mu to nikdy nepovede. Několik zvědavců otvírá okna a dívá se ven. Tak trochu smutně, tak trochu z nadějí a každý si v hlavě nese ty své věci, které na chviličku déšť odplaví…


Krel
21. 06. 2001
Dát tip
hezké..

Verita
21. 06. 2001
Dát tip
líbí...mám ráda předbouří... :))

ady
18. 06. 2001
Dát tip
a jako nic...:)

Deltex
18. 06. 2001
Dát tip
Jů, to je hezoučký... moc se mi to líbí. Úplně si to dokážu představit - miluju déšť a hlavně letní bouřky... TIPík! Měj se fajn! DeX

:-)))

Kandelabr
18. 06. 2001
Dát tip
ady :heh přesně to jsem si myslel :-)

tak tomu říkám povídka. . .

Kandelabr
17. 06. 2001
Dát tip
spíš bych řekl a co jako?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru