Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Byl mi vším ...

17. 06. 2001
1
0
862
Autor
Niniel

          Vypněte měsíc a

          zahalte slunce,

          zrušte lesy a vyveďte moře,

          on byl můj sever a jih,

          východ i západ,

          den i noc,

                                 půlnoc i ráno ...


Lasy
17. 10. 2002
Dát tip
zhasněte lampióny, lampióny, já chci vidět tmu nepřišel . . . to už tady jednou bylo . .. Lasy.

hhansi
17. 10. 2002
Dát tip
niektore veci [udalosti, okolnosti, temy,...] su aktualne naporad, tak naco vela reci? paci sa mi...

Adanedhel
03. 08. 2001
Dát tip
viz. Krel....žádné moudro mě (kupodivu a díkybohu) nenapadá...:-)....možná jen že, tenhle pocit znám....byla dívka a zanechala ve mě velké prázdno a nezacelitelnou ránu na srdci....ale doufám, že přijde jiná, třeba lepší a stejně tak musíš doufat i ty! Neříkám nepoplač si, nevzpomínej....protože ne každá slza je ku škodě a zapomenout na krásné věci se také nemá....je to těžké.

Krel
20. 06. 2001
Dát tip
smutnokrásné..

Saša
18. 06. 2001
Dát tip
byl ti vším, tvé slunce i tma pak zmizel ze života tvého a jinou zas pro sebe teď má ... nezoufej Niniel, zas bude líp, netrap se, nesmutni, zas vyjde slunce ráno ... však víš ....

Naso
18. 06. 2001
Dát tip
toto je fakt roztomilé! prečo si dala kategóriu MIMO? Máš u mňa tip a nemožno to zverejniť. Zmeň kategóriu (dá sa to), oznám mi to a ja sa sem vrátim zatipovať. Bye! :-))

a co se změní ?? zajímavý..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru