Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutná...

31. 01. 2008
4
8
1024

Trochu smutná, trochu hnusná básnička, jedna z tzv. "rozjezdovek"...

Smutná…

Když krev se sedá
Tvá tvář je bledá
A tělo tě bolí
Všechno se smolí…
 
Proč jsi to udělal?
Kampak jsi rozum dal?
Ušetřil bys mě neštěstí
A duševních bolestí
 
U tvého hrobu stojím
Stále se ještě bojím
Nechci se na tebe dívat
Proč tak časem plýtvat?
 
Poslední růži a pak jen sbohem
Neuhnu však za prvním rohem
Ty zmoudříš a já to vím
Už nikdy ti to nepovím…
 

8 názorů

Řízek
17. 02. 2008
Dát tip
hmmm,....tip*

j_i_r_i_k
02. 02. 2008
Dát tip
Ale ne, nejsou špatné a správné názory, máš na svůj názor právo. Jde spíše o to, že Písmák je místo, kde se vyprodukuje ohromné množství děl, takové množství, že je problém v něm nalézt díla zajímavá. Dobře, Ty se vypisuješ ze svých emocí pomocí říkanek s rýmy typu láska - páska a nebe - tebe, to je něco, co dělá či někdy dělal téměř každý, není to nic složitého a dokonce to i trochu pomůže. Ovšem nyní přichází onen krok - proč tuto říkanku, kterou jsi napsala Ty, ale mohl ji téměř stejně napsat dalších tisíc lidí, vystavuješ zde? Sama tvrdíš, že tyto rýmovačky píšeš pro sebe a pár přátel, nebylo by tedy "správnější" si takové dílko založit do památníčku a rozeslat oněm přátelům?

reinka
01. 02. 2008
Dát tip
kristinko...tahle joo :o))))))))))

ironst
01. 02. 2008
Dát tip
kristina - ne, naopak, ja s Tebou plne souhlasim, kdyz se podivas na moje psani tak si rymuju uplne podobne (taky za to schytavam od mistnich kritiku :) )

Víš, já nepíšu "pro většinu lidí"... Píšu sobě a přátelům pro radost. Pomocí literatury ze sebe dostávám pocity-dobré i zlé, agresi, chmury a tak dále... Kritiku od ostatnch si samozřejmě ráda vyslechnu, ale o typ rýmu mě vážně tolik nejde. Je to snad špatný názor...?

ironst
31. 01. 2008
Dát tip
pěkně smutňoučká, ale obávám se, že s tímhle druhem rýmu tady u většiny lidí neobstojíš

neroušek
31. 01. 2008
Dát tip
Ano,ta je smutná,smutňoučká.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru