Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zzz

31. 01. 2008
6
20
1593
Autor
Scorpion

takové plastové oranžové nebo zelené se už asi dnes nepoužívají

--

deskami na vysvědčení

ježí vlasy


20 názorů

soňa
20. 02. 2008
Dát tip
:)

StvN
02. 02. 2008
Dát tip
:)

Scorpion
02. 02. 2008
Dát tip
to StvN: četl jsem tvůj rozbor na haiku.cz a nemyslím, že bys té problematice rozuměl, byls v některých momentech úplně vedle jak ta jedle. Takže pro Tebe klidně nepíšu, kritiku.

StvN
02. 02. 2008
Dát tip
Ne, nepíšeš.

Scorpion
01. 02. 2008
Dát tip
to StvN: ne, píšu.

Scorpion
01. 02. 2008
Dát tip
avi

Scorpion
01. 02. 2008
Dát tip
v tom tkví přece ta pointa, jako malí kluci jsme si krátili dlouhou chvíli při čekání na vysvědčení tím, že jsme si navzájem ježili vlasy (vědomě) a taky holkám pochopitelně. Jenomže jsme při tom zároveň byli napnutí jak to vysvědčení dopadne a co bude následovat doma, takže se nám zároveň "ježily vlasy" spontánně, vlastně dvojnásobně, a některým rodičům se ježily vlasy později doma, takže vlastně trojnásobně, a o tom to mělo být, o té paradoxní a bezděčné symbolice při hře dětí s deskami na vysvědčení.

StvN
01. 02. 2008
Dát tip
Haiku říkáš?

oakbark
01. 02. 2008
Dát tip
Ruce se potí jaksi samovolně, autonomně, řízeno je to sympatikem, víš? ale vlasy se Ti zježí proto, že tam musíš něco dodat - tu složku se statickým nábojem, tam nestačí jen pohled či pomyšlení na vysvědčení.. Pro mne to žádný přesah nemá. Dáš si to na hlavu a zvednou se Ti vlasy. Nic víc. Ale možná na ten náboj někoho přitahuješ?

Garth
01. 02. 2008
Dát tip
:-)*

Janina6
01. 02. 2008
Dát tip
:-) Někomu se zježí vlasy deskami, někomu samy nad tím, co je v deskách...

Scorpion
01. 02. 2008
Dát tip
Oakbark: Abych byl korektní - asi stejný, jako Tvoje zpocená ruka. Někomu se potí ruce a někomu "ježí vlasy" od samé radosti z očekávání co přijde.

Scorpion
01. 02. 2008
Dát tip
Oakbark: Na to, že jako píšeš haiku, máš tedy chabou fantazii.:-)

nech na hlavě

oakbark
01. 02. 2008
Dát tip
Mnnoo, a jakej to má přesah, pokud pominu odstávající vlásky Tvé frizůry..??

Zbora
01. 02. 2008
Dát tip
:o) jo, okamžiky vyndavání toho cáru papíru z desek před našima patřili mezi mé nejoblíbenější činnosti - celý půlrok jsem se na to vždycky hrozně těšil...

serp
31. 01. 2008
Dát tip
Hm.. nevím proč, ale mě to nějak zvlášť nebere. :-(

neroušek
31. 01. 2008
Dát tip
Správná zkratka.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru