Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho a potom otázka..

04. 02. 2008
13
12
1496
Autor
serp

Vysvlékal mě až

na kolena

s opovržením a že

ví to;

 

jsem rozebrána

přistižena -

proč mi tu mlčíš jako pěna?

 

A pak

Je ti to

aspoň líto?


12 názorů

reinka
05. 02. 2008
Dát tip
také se mi to líbí :o)))))))

Janina6
05. 02. 2008
Dát tip
Skvělá.*

Oldjerry
05. 02. 2008
Dát tip
To je fakt, ale na tom, co jsem napsal, to nic nemění. Ani já se nezmiňuji výhradně o fysickém svlékání. Spíš se mi jedná o to opovržení - to je postoj debilního nadsamce...

serp
04. 02. 2008
Dát tip
Oldjerry: Dík za kritiku. No, ono totiž šlo o svlékání pohledem - a nikoli z důvodu erotické přitažlivosti, ale spíš jakoby zbavení základní ochrany, vysvlečení až na kost, duševní obnažení - jak to jen vyčítavý a hrozivý pohled dokáže. A pokud jde o ta kolena - původní verze byla "Vysvlékal mě, až klekla jsem na kolena", ale to mi připadalo příliš popisné a jednoduché. Takže spojení o svlékání až ke kolenům tady vznikla spíš omylem. Jde o dvě různá sdělení.

Oldjerry
04. 02. 2008
Dát tip
Nějak si neumím představit svlékat ženu s opovržením... ale to neznamená, že to není možné. Třeba i dál, než na kotníky... a le s jistou úctou, touhou a obdivem. Holt - stará škola.

serp
04. 02. 2008
Dát tip
Jo a děkuju za kritiky. :-)

serp
04. 02. 2008
Dát tip
dr voštěp: To je škoda. :-)) Docela by mě zajímalo, jak bys ji rozebral. ;)

moorgaan
04. 02. 2008
Dát tip
není.../*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru