Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dost času. Zatím...

18. 06. 2001
0
1
1424
Autor
Spok

A až černá bílou bude a bílá černou zas, pak přiběhne smečka vlků černých a tu bílou ovci roztrhají a zahubí.

 

Ale do té doby je a bude všechno v pohodě, takže vlastně o nic nejde.


1 názor

Wopi
22. 06. 2001
Dát tip
až černá bude bílou a bílá černou, strčíme ten negativ do zvětšováku a uděláme si obrázek :o)))) a stejně nechápu, o čem je tu řeč

Climaster
21. 06. 2001
Dát tip
clovrdku:..neeee já jsem v tom nijak nevyžívám, jen spontání reakce...:))))´)))

Climaster já Tě kousnu do krku a budeš tam mít cucfleka..pak Ti vysaju duši a krev Ti zahřeju bodlinama.Jsem vlk co touží po ovečkách v krajkových vlečkách...a Ty jsi jeden z mála koho podrápu po drátu svoji rukou popelavou...úlet nic víc....

Climaster
21. 06. 2001
Dát tip
SlMe:..jen do toho, to může být vzrušující..:))))))

Spok: díky za avi :-(

Spok
20. 06. 2001
Dát tip
clovrdik: Nejsem. Teda aspoň myslím, že nejsem. Papír na to nemám. Verita ...pokud nemáš černobílou televizi...

Spok
19. 06. 2001
Dát tip
...ale milé děti, vždyť je to jen pohádka! Wopi: Neboj ! - ) SlečnaMezková: ...a slepý uviděl a hluchý uslyšel a němému když šlápli na nohu, tak zařval jak tur... :-) Climaster: Necítíš se občas býti ovcí? Konstantinidisová: Vlci, jako kdyby nějak vytušili oč jde, útočí jen na dospělé. Alespoň ti moji černí vlci. O děti neměj strach.

clovrdik
19. 06. 2001
Dát tip
:-)) tak až to příjde, tak bych tou ovcí asi nechtěl bejt, ale hlavně, že je to v klídku :-)) Clime :-))) nejseš ty převtělenej Hičkok ? :-)))

Verita
19. 06. 2001
Dát tip
juj :)) ...a bude tam červená krev..... :))

Wopi
18. 06. 2001
Dát tip
8-o no, hlavně, že o nic nejde :-)

O nic přece nejde. A bude klid , barvy necháš uklidnit...;-) Ale já jsem od narození slepá,barvy neznám,nevidím... až narazím na tu ovci..nebo vlka pak se asi zastydim..-;))

Climaster
18. 06. 2001
Dát tip
.jo jasný..:)))).a až přiběhnou..ty vlci tu ovečku nejdříve kousnou do krku, a poteče ještě teplá rudá krev, pak se do ni zuřivě pustí, začnou jí trhat kůži na cáry, a všude bude plno krve a ta ovečka bude umírat a žalostně bečet, pak jí roztrhnou břicho a vytečou z ní všechny vnitřnosti, střeva, žaludky, slezina...a ostatní útroby...a vlci se do ní pustěj ještě zuřivěji...až z milé sněhově bílé ovečky zbyde jen krvavá kostra.....atd... .... Ale do té doby je a bude všechno v pohodě, takže vlastně o nic nejde. :))))))))))))...sorry ...

ještě, že nemám děti . . . :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru