Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trestná výprava

19. 06. 2001
2
0
1592
Autor
Pjopej

Nejtemnější hodina začíná před úsvitem. (..Krutost stíhá krutost..)

                              Po bitvě ospalí

                             chyceni v mlze,

               snad raní déšť všechno zlé odplaví.

                               Opilý, krvavý

                              směji se drze,

            s Dečhemou po boku život se napraví.

        

                            Spoutáni,mučeni

                           ach Ty můj Bože

                       přátele moji leží tu sťatí.

                            Nesu se na oltář,

                            vrhám se v lože,

                   třicet zlatých Tvůj oltář pozlatí.

 


Pjopej
09. 07. 2001
Dát tip
Mě se knížka líbí a příběh není moc dlouhý ale je působivý...

Verita
21. 06. 2001
Dát tip
působivé...obzvlášť s tím dodatečným vysvětlením pro nás nesečtělé...i když zkusím tu mezeru ve vzdělání napravit...je ta kniha dobrá? :)

Had
19. 06. 2001
Dát tip
Zajímavá středověká vize ( tedy alespoň tak to chápu ). Ee, mám dotaz : co, nebo kdo je Dečhema ?

Matyjustin
19. 06. 2001
Dát tip
stejná otázka :-))

Wopi
19. 06. 2001
Dát tip
Jo, taky bych se rád poptal...

Pjopej
19. 06. 2001
Dát tip
V románu Černá a bílá magie od A. D. Neelové ¨je hlavní hrdina Garab. Je to lupič a přepadává karavany na hranicích Nepálu Číny a Tybetu. Jednoho dne za ním přijde dívka, která opustila nemocné rodiče,pro svou vizi. V té vizi spatřila milovaného muže jímž je on. Jejich osudy si můžete přečíst v knize. Mé inspiraci posloužila však dobová fotka velké popravy zbouřenců ve staré Číně. Zde byly popravy co nejokázalejší pro příklad ostatním. ...Myslíte, že si vojáci rozdaly metály a zasedly k úřednickým stolům? Jak asi vzniká moc?...

Had
19. 06. 2001
Dát tip
No vida, s vysvětlením ta báseň vyzní úplně jinak. Nyní již nad Típem neváhám.

Matyjustin
19. 06. 2001
Dát tip
Tak teď už tip (dík) - Ť :-)))

Wopi
19. 06. 2001
Dát tip
Pjopej - že Ty tajně miluješ klávesu ypsilon :o)) ? ( Tibet, rozdali, zasedli...:o)) )

Matyjustin
19. 06. 2001
Dát tip
Wopi - drsná báseň potřebuje tvrdý komentář ;-))

Pjopej
19. 06. 2001
Dát tip
Dik vim, že ve spěchu dělám chyby...a nebudu se omlouvat, že je to lepší s tvrdým než s měkkým.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru