Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rád platím dane

20. 06. 2001
0
0
1310
Autor
urdzikova

Toto je správa z detskej psychiatrickej liečebne z Hrane (SK), kde som bola pred nejakým časom žiadat o pracovné miesto...

Vďaka ti Pane

za tieto dane

Tak rád platím na ne,

na cigáňov z  Hrane.

... vďaka ti štát

za daňový skrat.

Veď ja platím rád,

nemusíš sa báť.

Ja sám ich chcem uživiť

záchrancom, cigánskym kráľom

ja chcem byť.

Nechať ich voľne kradnúť, piť

a sám chcem v robote hniť.


aj by som Ti zatlieskal.......podľa mňa trafený kliniec po hlavičke....fit

FLO
26. 06. 2001
Dát tip
Mea: Nic ve zlým, ale vrať se zpátky na zem. To už jinak nebude. Zbývá jenom vzít si krochny a vyrazit do ulic :o)

Mea
26. 06. 2001
Dát tip
FLO: Já budu asi navěky žít nad zemí :o) To už jinak nebude :o)

Šminka
24. 06. 2001
Dát tip
urdzikova: možná bys je mohla nechat vyhladovět :-( Teda fuj humus, sice jsem bílá, zato na tohle háklivá, cože znamená slovo xenofobie? Víš, kdybys řekla, ať se o sebe postarají dospělí sami, dalo by se o tom diskutovat. Ale děti? Sice tmavší, ale furt děti. A navrch takový, který nejsou asi zrovna moc v pohodě. Nevím, podle předchozích reakcí jsem asi dokonalej atyp, až na Mea, ale tohle fakt není můj šálek čaje. Naneviděnou :-( Když tady je to nanenáviděnou.

clovrdik
20. 06. 2001
Dát tip
:-)) napsaný je to vtipně, ale ten obsah vtipnej není, naopak, je krutě pravdivej. Dílko zařazuju k sobě do klubu.

Katerina
20. 06. 2001
Dát tip
ha! tohle me zasahlo na velice citlivem miste!!!! ja pracuju jeden mesic v roce a platim osobni dan 40%!!!!! na moslimy ze kterych mam hruzu.... (ale nic proti nim nemam, chran Allah!!)

Naso
20. 06. 2001
Dát tip
Kedyže je to na Slovensku Deň daňovej slobody??? Ahá, 28. júna (června). Aktuálna báseň... :-)

Rastin
20. 06. 2001
Dát tip
Je to tak..

Mea
20. 06. 2001
Dát tip
Vůbec do toho nevidim a žiju v představě, že jim můžou pomoct, že se přece musej dát změnit ... že by špatně???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru