Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bulvární foto ze Sazka arény

17. 02. 2008
10
14
1402
Autor
Bulvár

Příznivci skupiny New kids on the block zajásali před pár dny, kdy se v Sazka aréně konal jejich koncert. Fanoušci se tedy po letech dočkali svých idolů z dob, když jim bylo sedmnáct. Skupinu dnes tvoří již jen tři původní zpěváci (Jablkům, JiKo a Zbora) ovšem na druhou stranu, bylo provedení nejznámější písně I'll Be Loving You (Forever) okořeněno vlastním doprovodem chlapců na hudební nástroje, které fanoušky takřka zvedlo ze sedaček.

Jablkům JiKo a Zbora opět po letech na scéně

14 názorů

daddy
18. 02. 2008
Dát tip
vlasy jsou vlasy, málo platný... .)

Vaud
18. 02. 2008
Dát tip
Ale tohle je Kelly family!

Honzyk
18. 02. 2008
Dát tip
...no to je maso teda:))))))))))))) *

oleandr
17. 02. 2008
Dát tip
dobré foto...

Dero
17. 02. 2008
Dát tip
Všimněte si, o kolik větší má JiKo oproti jabkůmovi nástroj!

Marcela.K.
17. 02. 2008
Dát tip
Zbora má především vlasy jedna báseň...až pak píseň :-))Jaký používá šampón, že namá vůbec lupy? A proto se nemusí bát jít s kamarády hrát do Sazka arény. Jablko má také hlavu bez lupů :-) šikovný chlapec, jistě používá také správný šampón :-)))

Bulvár
17. 02. 2008
Dát tip
Zbora má, Zbora má, Zbora má... rozpuštěné vlasy... Ředl, neznáš?:)))

Marcela.K.
17. 02. 2008
Dát tip
Zbora má vlasy jedna báseň tip! :-)))

T_O_M_
17. 02. 2008
Dát tip
to je dobrá básnička B-)))))))))))))))))) tip za krásné verše!

Ano, poznavam je - Jablkum se svoji nepostradatelnou cigaretou, Zboruv uhrancivy pohled a havajsky pohodar Jiko! At ziji New kids on the block! ;-)

katugiro
17. 02. 2008
Dát tip
To mě mrzí, že jsem takovou akci prošvihl :) *

pozorovatel
17. 02. 2008
Dát tip
ty krávo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru