Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítej, poutníče

19. 02. 2008
2
3
766

...jo, tak to je...

Vítej, poutníče!
Když zavítal jsi v tento kraj, slyš mou prosbu, chraň se jí a udrž ji ve své hlavě.
*Otevři teď své oči naplno! Co vidíš? To jsem já, LES, mé stromy, můj potok, mé květy, má zvěř...
*Když teď ztišíš své kroky a činy a zaposloucháš se... Co slyšíš? Je to hudba ráje, když potoční voda hladí obrázky a ptáci v korunách stromů pějí své nekonečné písničky...
*Odlož svou hůl, poutníku, a dotkni se! Co držíš teď ve svých dlaních? Cítíš hrubost kůry stromů a jemnost jehličí. A kterak ta kobylka v dlani lechtá....
*Teď sehni svůj znavený hřbet, skloň se až ke stonkům trav a tu uvidíš plody. Jen si směle nabídni, tak ochutnej přece... Chutnají ti jahody, ostružiny a borůvky?
*Odlož i dýmku svou, nech své plíce na chvíli relaxovat. Zhluboka se poté nadechni! Co ucítíš? Je to vůně sena z nedalekého krmelce, jehličí a čertvá tráva.

***Ale teď se seber, člověče, vem opět do ruky hůl a do úst vlož fajku svou. Pokračuj dál svou cestou a já ti přeji, aby ti cesta rychle ubíhala. Pak naplno si mě vychutnáš a zjistíš, to ti doopravdy nabízím. Jdi skrz mnou po úzké, kamenité cestě, vníměj mě a měj mě rád... Pak teprve mě poznáš takového, jaký opravdu jsem. To mě totiž poprvé začneš vnímat svým srdcem...

3 názory

beda
26. 02. 2008
Dát tip
Moc hezké a srdce vnímá. :-) Psát básničky mozkem je kravina . :-)))* Reinko, musíš mi poslat avízo, jinak také mohu na tebe reagovat až za rok. :-)

reinka
19. 02. 2008
Dát tip
líbí se mi to... co tobě, béďo?

Bič
19. 02. 2008
Dát tip
srdce přeci nevnímá. to mozek. jinak mi to připadá jako slepená hromada zaběhlých frází. takhle to vypadá, že se mi to nelíbilo, ale to ne. docela se mi to líbilo ;). teplý lesík a všelijaké vůně by teď bodly

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru