Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vytřel si prdel trumfovým esem

19. 02. 2008
1
11
781

 


[[@[@[í. [&[% [[#[# [! [[&[& [[&[[# [% [%[ř![. [@[% [%[ř![# [% [[&[@[? [&[@[ [%[[@[[& [$[[%[í [%š[[&[&[ [@. [&š[@[[í [! [č&[ [&[&[[%, ž@ [í[ [# [@[é [% [ř@[[é [%$[[% [%[&[![&.

Š[í[[% [%. [% $ž [#[% [@[ší. & [[%[$, & [[%[$. & [@ď...! [@ď [% [#[%...! % [%[[@ [@[ší, [@ž [[@[@[í, [@ [[@[é[% [@ [í [ř@[[í[ [[[@[% [[&[, & [ř! [@[ž [@[& [[[&[[, ž@ [@ [@$[[%[í [@[%[@[[é[$ [&[[[@[í. ! [[#ž, [[%č [# [@?

[%$[[% [%. [@[ [&[ [&[, [%[#[[@[& [!. [@[% [ř@[@ [#[[ží.

[[%[$ [% [%$[[%. [&[% [[&[é [%[@. [@[[$[# [@[. [&[@[& [@[@[[&, [ř!%[[ř%[&[% [@. [[@[é [[íř@ [$[@ [%[[@[%[&[? & $ [[@[é[% [& ř&[& [[%[čí? [[# $ž [% [[%[čí? [&[ [$[[@ %[%[[$ [# [@[[&[@[! [&[š@[@ [#[ř![[&. [@[ž@, [@[%[&[![% [# [@ [í[ ú[[[@ [š@[[[%? [í[, [@ž [%š[[&[%[í[. [í[, [@ž [[í[[@[. [%[@[[![@ & [&[ž[#. [%[@[[ [@[% [&[%[[?

[&[[[%[, [[#ž [#[& [&[%, [! [[%[! [[#[[& [ř@č [% [%[#. [[[%$[![& [@ [ž[#[[# [& [%[[@[! [&[ [ [%[[@[[í[ [&ž@[í. &[@ [@[ [%[[@[[# [%[![, [[@[# [ř!š@[, [[#ž [[@č %[@[[@[&... [%[[@[! [! %[č&[ [ř%[&, &[# [% [ř!š[% [[%[$. &[@ [@[ř!š[%. &[! [& %[&[ž![. &ž [@ď [&č&[& [í[ [%[![, ž@ [@ [@[ %[&[ž![ [[íží.


11 názorů

Marcela.K.
14. 01. 2009
Dát tip
vidíš...četla :-)

Díky, *sleněnko* :-)

Kdo to má ksakru luštit! To abych si sehnal překladatele hebrejštiny, nebo či co to je?

hezkýýý :) to ti muselo dát práce, než jsi to tak umělecky zkomponoval. Nebo se ministr zbláznil? Jsem mu říkala:,,Neber poplatky, neber poplatky..." ale on ne a tu je výsledek - zpráva z Bohnic :))))

Nedá se to odkódovat. Jsou to nesmysly - 5 minut práce. Ale jak se zdá, přiláká to víc, než čitelný text :-)

dá sa to odkódovať, alebo sú to len nezmysly?

Grainee
06. 05. 2008
Dát tip
:o) T*

Honzyk
19. 02. 2008
Dát tip
:DDDDDDDDDDDDDd

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru