Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ružový vibrátor

21. 02. 2008
2
2
630
Autor
reneee

true story

Nasralo ma keď si kúpila ten ružový vibrátor s akože perlami vo vnútri. Už sme neboli spolu pár mesiacov. Mal som kľúče od jej bytu o čom ona nevedela. Občas som k nej prišiel, hlavne keď som si bol istý že je v práci. Robila spíkerku v rádiu. Cítil som sa ako úchylný zlodej, vrah ktorý nemá inú nádej v živote len chodiť bývalým do bytu.

Sadol som si na posteľ, ktorú sa mi podarilo na nový rok ráno rozkopať. Všade bolo cítiť jej vôňu. Sledoval som zmeny v jej byte a chytil do rúk ten ružový zázrak. Mal dve páčky, jednu na vibrovanie a druhú na otáčanie. Chvíľu som sa s ním hral. Dal som si dolu nohavice a celkom ma to vzrušilo. Začal som masturbovať a porovnával  si ho s tým ružovým vibrátorom. V perinách boli vlasy a nočná košeľa ku ktorej som pričuchol. Spravil som sa, bolo to rýchle a celý čas som myslel nato že niekto vstúpi do bytu. Nevstúpil. Na záchode som si utrel brucho, umyl ruky a išiel preč.

V rádiu bol počuť jej hlas.

Po pár mesiacoch stojím pred jej domom. Volám...

 

„Ahoj. Nepozveš ma dnu?“

„ Nie René nepozvem, idem do mesta.“

 

Čakal som. Otvorila dvere, bol som skrytý za stromom. Ľahkým krokom som sa ju vybral sledovať. Nevydržalo to dlho, chcel som sa s ňou rozprávať.

Chytil som ju zozadu okolo pása. Zľakla sa.

 

„René ty si psychopat!“

„Prepáč, nechcel som. (to vyznelo fakt psychopaticky)“

„Čo chceš?“

„Len ti chcem povedať, že ma mrzí aký som bol kokot. Nemôžme byť kamaráti?“

„René, nemôžme, ty nie si normálny. Zase si pil?! Prestaň konečne chľastať a začni žiť.“

„Áno, zase som pil. Je ti teraz lepšie?“

„Nie, nie je René, choď sa domov vyspať.“

„Mne sa nechce spať, idem s tebou.„

„Opováž sa.“

Nastupujeme do autobusu. Hanbí sa za mňa. Celú cestu sa jej snažím vyhovoriť, že nie som blázon. Vystupujeme v meste.

„Janka, chcem aby sme boli kamaráti.“

„To nejde, spravil si toľko pičovín že to nejde.“

„Ja už tie pičoviny nerobím, naozaj.“

„René ja idem, ponáhľam sa.“

„Nechoď.“

 

Otočí sa a so slzami v očiach mi povie.

 

„Tie kľúče už môžeš zahodiť.“

Mizne v uliciach a ja smerujem k mostu. Stojím nad Dunajom a chvíľu rozmýšľam.

Prešlo to. Idem domov


2 názory

Winter
21. 02. 2008
Dát tip
Hodně dobrý motiv a nápad, pohříchu špatně napsaný: text čtenáři nic nedá, kdyby si tento sám nedomyslel krásu leitmotivu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru