Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Počty

21. 02. 2008
0
10
695
Autor
Projekt_B

Počty

Jeden bez dvou

druhý za dvacet

třetí - zřejmě

za osmnáct

to dělá dvaačtyřicet

kulatých


10 názorů

Projekt_B
22. 02. 2008
Dát tip
Vynechal jsi druhého a třetího, i když systém počítání je za hranicemi současné matematiky:-)) Nicméně jedině za hranicemi tohoto definovaného prostoru zvaného svět lze nalézt uspokojivé odpovědi na věčné otázky, třeba smyslu života!!! Jinak je fajn, že ses tomu dokázal taky zasmát (mezi těmi snoby, kterých je Písmák opravdu přeplněn):-))

Projekt_B
22. 02. 2008
Dát tip
Vynechal jsi druhého a třetího, i když systém počítání je za hranicemi současné matematiky:-)) Nicméně jedině za hranicemi tohoto definovaného prostoru zvaného svět lze nalézt uspokojivé odpovědi na věčné otázky, třeba smyslu života!!! Jinak je fajn, že ses tomu dokázal taky zasmát (mezi těmi snoby, kterých je Písmák opravdu přeplněn):-))

Projekt_B
22. 02. 2008
Dát tip
Je to tak, jak píšete. Když tu člověk vidí tu záplavu kravin, které dokonce dostávají nespočet tipů, přichází chuť zkusit to taky...

Honzyk
21. 02. 2008
Dát tip
...............kukurukukuuuuuuuuuuuuuuu.)))

Ay´Le
21. 02. 2008
Dát tip
dvaactyricet? a to se vzalo kde? a cely..k cemu to je?

nepotrebujem: nezdá, fakt :)...sice bych nebyla tak kategorická, ale poslední dobou to tu stojí za starou belu :)

buď sa mi to len zdá vďaka mojej nálade, alebo to tu v poslednom čase nemá žiadnu úroveň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru