Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DNA

21. 02. 2008
0
5
422
Autor
Zdenaa

DNA

 

Miluji svoje děti a chtěla bych jim to říct a nevyděsit je.

Sami neví co pro mě znamenají, je to kus men samé.

Moje otisky, moje DNA.

To co jsem já sobě tajila, vidím na nich.

Jsou to moje zdrdcadla. Jsou úžasné, stejně jako já sama.

Jen jsem to neměla komu říct.

Lidi nemají rádi, když máte rád sám sebe, čistě milujete se, se svými chybami.

Je to úžasné, říct si, jsi úplně blbá.

Mám se ráda, i přestože jsem blbá. Je bezva být blbá..

Sama sobě sedíte civíte, pusa otevřená, oči do nikam, v hlavě prázdno,

mastné vlasy a tepláky..

Nejste schopna vnímat co vám říká Vaše dítě..prádlo, nádobí, ani seriál v televizi.

Jste jen blbá, vypnutá, relax.

Zřídila bych lázně blbosti, jezdila bych často.


5 názorů

palino8
05. 03. 2008
Dát tip
Jsou úžasné, stejně jako já sama. Mám se ráda, i přestože jsem blbá. Je bezva být blbá.. byť blbý a byť úžasný... to sa dá naraz?

avox
29. 02. 2008
Dát tip
no, hlavně, že jsi spokojena... sama se sebou. Pár překlepů, i hrubka se najde. Proč by se děti vyděsily, kdybys jim řekla, že je miluješ?

Lidi nemají rádi, když máte rád sám sebe, čistě milujete se, se svými chybami. tak táto veta je fakt divne vystavaná... Neviem, celé mi to až tak nesadlo...také bez iskry a neviem...nič mi to nedalo ako čitateľovi... A prečo dávaš názov aj do dielka, keď ho máme napísaný nad dielom?

Fouckault
22. 02. 2008
Dát tip
tyjo ta sebereflexe :-) pobavilo

Honzyk
21. 02. 2008
Dát tip
...no, jezdit do lazni blbosti....ani neni nutne : staci nastoupit do tramvaje:))).-....text tak, jak je mi "lozen", nechapu....proc byl vubec napsan...? .)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru