Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvila lasky

25. 02. 2008
0
4
443
Autor
gabulik

Ty si moje slnko ty si moj svet chcem ta ja pobozkat taq prid ku mne hend.Twoje pery chutia ako med a ty mne zasa hovoris ze som tvoj prekrasny kvet.Velmi ta milujem preto to na vsetky steny malujem.Priniesol si mi do zivota chut to na teba moj mily nemozem zabudnut.Od teba prekrasny darcek som dostala nikdy nechcem aby som sa z tohto prekrasneho sna prebrala.Sniva sa mi a ci nie bude to zasa iba sklamanie?myslim si ze nie ked vidim tvoje krasne pery hned ma z omylu vivedies.Zazivat s tebou pekne dni s boskami medzi chodbami po tom velmi tuzim lebo ty si moj princ ktoremu rada sluzim.Ty si ten jediny ktoreho ja velmi lubim len tebe milacik len tebe to slubim.


4 názory

A.H.
25. 03. 2009
Dát tip
moc mne to nezaujalo

T_O_M_
06. 03. 2008
Dát tip
aha tak tady nebudeš ušetřena kritiky...pravopisné chyby se dají opravit, způsob vyjadřování mladé generace mi nesedl (můj problém)...a básnička je dost naivní což by nevadilo kdyby sis dala víc práce s uspořádáním veršů. Méně je někdy více a když si čtenář zapojí svoji fantazii, nebo své zkušenosti a zážitky, tak u něj báseň jen nabírá na síle... Takhle jsem jen přečetl, co předkládáš a je to málo...

Petra
04. 03. 2008
Dát tip
trosku skontroluj pravopis a popreskakovane pismenka:D tieto pocity, ktore si popisala , doverne poznam..aj ja som zacinala s lubostnou poeziou vyhradne tohto druhu:D tak vela stastia:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru