Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový konec

04. 03. 2008
3
7
1044
Autor
J.O.E.

Pokud toto znamená konec,

chtěl bych odejít.

 

Sedím naproti dveřím,

stále tápající, stále těžko věřící,  zda-li tento smysl znamená svět.

Odehrává se to během zapadajícího slunce.

Věci, které jsem měl udělat, nedělám a nepřetržitě žádám o změnu svého já.

Šťastný člověk nefunguje, protože tkví v dobrém srdci, které mi přejel vlak.

 

Nyní - když píši tento text, můj čas dále plyne jako ten tvůj.

Vše má svůj vlastní konec.

Řídím se pouze slovy - možná nic má větší smysl než něco.

Je příliš pozdě začít znova - je příliš pozdě vysvětlovat ideje.

Pokud toto znamená nový konec, chtěl bych naposledy vidět svojí zem.

Pokud však odejdu, pročpak jsem toto napsal?


7 názorů

palino8
05. 03. 2008
Dát tip
ja nekritizujem, ja sa pýtam :) ok, odpoveď som dostal dávam tip

ja sa len chcem spýtať, prečo si použil to spojenie vidět svojí zem to svojí zem :) lebo ak je to tam naschál, okik, len mne to vyvoláva pocity ako pri westernovkách :) pali a pre teba mám prekvapko... tu kritizuješ nesprávne :) najprv si over, potom kritizuj ale celkovo to má čo pre mňa povedať :) (len ešte jedna poznámka na margo, má to viac prozaické delenie textu ako pre poéziu, ale to je zase tvoja vec :) )

J.O.E.
05. 03. 2008
Dát tip
Když na to, co jsem napsal - kam bys chodil? v cizí zemi se brodil? nic nevysvětluj a sed na zadku? - humorný to je, ale není to moc na místě. Ale přesto děkuji.

moorgaan
05. 03. 2008
Dát tip
myslim,ze ty jsi nepochopil me..ale neva, v tom to neni, je to povedeny a muj komentar byl z humornejsi stranky, ne k obsahu a pointe..

J.O.E.
05. 03. 2008
Dát tip
Na zadku sedí všichni. Asi si nepochopil smysl toho psaní. Nemá to nic společného přestěhovat se na jiné místo(země, vesnice, město). Znamená to úplně něco jiného.

palino8
04. 03. 2008
Dát tip
ideje? nie idey? :-O inak sa mi to celkom páči... rozumiem Ti...

moorgaan
04. 03. 2008
Dát tip
kam bys chodil..? v cizi zemi se brodil..? nic nevysvetluj a sed na zadku! /*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru