Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nazov? Zas? Neviem. Stale odo mna chcete nejake nazvy. Dajte mi pokoj s nazvami.

05. 03. 2008
0
1
1156
Autor
ariadna*
Ahoj viktor, ako sa mas? Nieje sranda, ze si si toto otvoril a ja by som ti  takto mohla prezradit  hocico co nechces vediet no nemal by si sancu tomu uniknut a to by bolo odo mna hunsne - a ty vies ze ja som prilis dobra dusa na take svinstva. Prilis dobra. Prilis dobra.

Nechavam sebou manipulovat ako slapka. Neviem preco to robim. Viem o to, no neda sa zabranit. Som omamena a zufala a nechavam tych, ktory ma nejakym sposobom pritahuju, aby si zo mna vzali co oni chcu. Ako supy. Vystavujem im vedome svoju dobrovolnu obet. 
Ja som novodoby  Herakles! HA -HA. Dam mojmu synovi meno Herakles.  Zo srandy. Aby som nastvala manzela....Fuj. Slovo manzel znie tak odporne.....Manzel. Manzel. Manzel = zamraceny typek v zupane so scvrkutym penisom a Koka-Kolou v pohari (ak je alkoholik tak s pivom, pripadne + cigareta ak je k tomu este aj ignorant), sediaci na hojdacom kresle v obyvacke pozerajuci STV 1 - Noviny o 19:30......

Takto skoncim ako moja mama (ktora obetovala svoj zivot pre nas) s takym manzelom, a nie ako nejaka preslavena feministka - ako by sa patrilo - S oholoenou hlavou a neoholenymi nohami.

Pocul si tento vyrok, viktor?:

''Well behaved women don't make history''

.......Dost smutne ze sme sa dostali do bodu, ked maju amici nalepky na tento styl vystavene na zadnej kapote aut. Spolu s napr.:


''No flag is large enough to cover the shame of killing inocent people''

''My kid is terrific!''

''Keep driving cars and we will keep fighting wars for oil''



Chapes, viktor? Co za absurdita......
Chapes, viktor?.....
Viktor?....
V?...
V....
.....




Vonku silno prsi. Velmi silno. Bojim sa. Nas plastovy americky dom to asi nevydrzi. Zruti sa. Zrutim sa s nim a zomriem. Toto su moje posledne slova.

Moja zavet:

Rozdelte moje saty medzi moju sestru a Veroniku Feherovu - moju najlepsiu kamaratku;
povedzte Talorovi cislo.1 ze ma zranil, no ze som mu odpustila;
a mojej sestre ze ju milujem a dakujem za vsetko co ma naucila;
a mame ze ju obdivujem za to, ze obetovala svoj zivot pre nas a zila ho po boku manzela;
bratovi, nech si necha narast dlhe vlasy a nech zachrani svet;
mojej trenerke, ze dakujem ze mi dala detsvo a pomohla mi stat sa tanecnicou,
babke, ze nech este dlho zije;
Nori, nech tancuje, lebo to je jej osud;
Peti B., nech bude sama sebou;
Viktorovi, Matovi a Edovi ze boli zvlastnym zazitkom mojho zivota



Dobre, viktor?

1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru