Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutné dílo

05. 03. 2008
0
12
1208
Autor
J.O.E.

Pokud konec tvůj skončil na dně propasti,

pak to není tak zlé.

Pokud jsi snědl jedovaté maso,

pak není to tak zlé.

Pokud jsi byl na konci sobecký,

pak není to tak zlé,

pokud jsi v životě našel to cos hledal.

 


12 názorů

avox
10. 03. 2008
Dát tip
Máš pravdu, svým způsobem... Nemusí každý pochopit myšlenku tvého díla. Ale předkládáš to veřejnosti, a píšeš, že stojíš o hlubší kritiku. Tak proč neopravíš alespoň pravopisné chyby?

J.O.E.
10. 03. 2008
Dát tip
Tim, co jsem napsal - nedávám najevo, že všichni se chytají výrazů, které v realitě nejsou možni. Nepíšu poezii nebo texty nebo hříčky atd. abych ukazoval, že všemu rozumim - dělám to, protože mě to baví a vidím v tom nějaký smysl. Nepíšu žádný kázání. Z mých děl si nemusí nikdo brát nic pokud nechce - to je jasný.

T_O_M_
10. 03. 2008
Dát tip
Palino8 - ale to snad ne! :)

palino8
10. 03. 2008
Dát tip
hmm, ďalší, čo si myslí, že len on vie správne vnímať poéziu

J.O.E.
10. 03. 2008
Dát tip
Končící konec je jen jako metafora. Něco co nejde. Nesmíte dílo jen číst. Chce to trošku myslet a nechytat se každýho nevysvětlitelnýho pojmu. Ale to je jen poznámka.

Binna
07. 03. 2008
Dát tip
Koncici konec mne taky zarazil...

avox
07. 03. 2008
Dát tip
velmi smutné dílo... "konec skončil" co to je? Je těžké rozhodnout jestli "si" nebo "jsi" tak raději 50:50? rada diváka - "jsi" je správně! :-)

T_O_M_
06. 03. 2008
Dát tip
to celkem sedí...

moorgaan
05. 03. 2008
Dát tip
nasel ! na dne propasti jedovate maso a potoze byl sobec , tak ho snedl sam.-))

palino8
05. 03. 2008
Dát tip
fíha... to je teda :D (nič)

príliš opakovanie slov... toto mi až tak veľa nedalo :) (pre istotu avi :) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru