Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odkvetla...

14. 03. 2008
2
16
1642
Autor
Never More
Myslíte si,že musím kvést?
Nemusím-jsem přeci
Lotosový květ

16 názorů

Never More
17. 03. 2008
Dát tip
Děkuji :)

Paulart
17. 03. 2008
Dát tip
Nemyslím ani tak tu personifikaci. Spíš to, že lotosový květ nemusí kvést. Květ, který nemusí kvést, je květem vymyšleným, symbolickým. V haiku vystupují věci i lidé tak, jak jsou, květy pučí, voní, jsou plné barev, vadnou atd.

Oldjerry
17. 03. 2008
Dát tip
Jednak já jsem ortodoxní co se týče stopáže 5-7-5 a za druhé - už to tady ventilovala ortodoxní moderní haikuistka Paulart - je tam, byť skrytá - personifikace, což haiku nepřipouští. Neber to osobně...není důvod.

Never More
17. 03. 2008
Dát tip
Ještě otázečka...proč to jako haiku neobstojí? ¨Budu vděčný za jakoukoliv radu :)

Oldjerry
17. 03. 2008
Dát tip
Sorry - věřím ti to, ale když to přečteš mýma očima - no řekni : nezavání to tou ironií ? Tak do smrti dobrý !

Houmeles
17. 03. 2008
Dát tip
Propána, Oldjerry, vždyť jsem Tě vyzdvihl. Tobě se zdálo, že to myslím ironicky? Já ironii nerozumím, jak se vyjádřím, tak to platí.

Oldjerry
16. 03. 2008
Dát tip
Houmeles - zabývej se psaným slovem a nehodnoť mne - nemyslím si, že by to bylo dost objektivní a vůbec o to nestojím. Smiř se s tím, že co jedůležité pro tebe nemusí být důležité pro ostatní. To, co jsme si napsali s Paulart bylo pořád k tomu dílu, tvůj vstup byl již na hranici osobního napadání.

Never More
16. 03. 2008
Dát tip
Jsem mile potěšen,že se mi ve vás podařilo vzbudit touhu po roztočení závitů mozkových:) Z hlediska fýzis květ nekvete-květ jen je. Kvete celá rostlina a duchovní aspekt? otevírám diskusi :)

Houmeles
16. 03. 2008
Dát tip
Hm, Oldjerry a paulart mluví o důležitém, o tom, jaké povahy je lotosový květ.

Oldjerry
16. 03. 2008
Dát tip
Paulart - ano takhle to má logiku, ale jako haiku to neobstojí

Paulart
16. 03. 2008
Dát tip
Oldjerry - Květ, který nemusí kvést, je nejspíš nějakým duchovním symbolem. Lotosový květ tedy nějakým buddhistickým symbolem. A nebo posicí při meditaci. Skutečný květ si nemůže pomoci :-). Kvete.

Oldjerry
15. 03. 2008
Dát tip
Paulart - kde vidíš nějakou předuchovnělost ? (:-D)- nevím, co to mělo říct... Jen růžových slůvek je to pár co jako žvejka na patro se lepí....

Sally
15. 03. 2008
Dát tip
A jo - dává mi to nějak pocit ...

Paulart
15. 03. 2008
Dát tip
Příliš předuchovnělé.

oakbark
14. 03. 2008
Dát tip
já radši lososa

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru