Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mladý křeček

16. 03. 2008
3
12
1324
Autor
fanfán

mladý křeček
dává mi  zrnka obilí
je jaro


12 názorů

no jo, koukám že s osvětou to bylo, je a bude těžký! - pozdravuj pana křečka! :)))))

fanfán
17. 03. 2008
Dát tip
...vidím, že se mi konečně podařilo špičkové haiku...po důkladném studiu starých mistrů...poodhalil jsem laické veřejnosti další neobvyklý pohled na křečka...a představil ho jako milou a iteligentní bytost...jak příjemné...a prý tu už všechno bylo...heč.../jo Houmeles...křeček... když si tě oblíbí....skutečně ti vysype do dlaně část SVÝCH semínek... co si pořád nosí...a všichni si myslí, že je to jenom takový "HAMIŽNÍK"/.../alkohol mi už žádný nezbyl...to souhlasí/...velký dík všem..."byl to úspěch celý"...kdo to napsal?...kontrolní otázka...

oakbark
16. 03. 2008
Dát tip
nemáš zbytkový alkohol?

jezis to je nesmysl:D ta predstava krecka..eh asi ne

Houmeles
16. 03. 2008
Dát tip
dává, dává... nevím, co si pod tím mám představit.

fanfán
16. 03. 2008
Dát tip
...jedna žužu...pět žužíků...a devět fazolí...

avox
16. 03. 2008
Dát tip
hepčí! dokud křepčí, je to "lepčí", a jaká jsou "křečíčata" žungaráci, nebo zlatá? :-))

aha, takže mladej, leč čilej!!! :)))))

fanfán
16. 03. 2008
Dát tip
...křeček s křečicí a křečíčaty...v kleci křepčí...

že ty jsi také popleta? ty jemu obilí, on tobě zrnka :))))) anebo asi on, dyť je ještě mladý...*

avox
16. 03. 2008
Dát tip
... bere si z dlaně zrnka obilí zaplatí za ně za malou chvíli... :-)) haiku sice obvykle netipuji, ale */

fanfán
16. 03. 2008
Dát tip
...a teď mi právě dal do ruky ještě něco jiného...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru