Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpověď na dopis

18. 03. 2008
2
29
1058
Autor
.mirka.
Ahoj kamaráde,

možná si myslíš, že umíš napsat dopis, ale nikdy se nenaučíš napsat oslovení. A tvoje úvahy mi, jako vždy, nic neříkají. Co po mně chceš? Máš pravdu, nikdy mě nebavilo číst tvoje věci. Myslíš si, jakej jsi spisovatel. Nezajímá mě to. Každej na Písmáku přece nemusí psát. Nemusim lidem do hlavy valit svoje pocity, který je nezajímaj. Každýho zajímají jen jeho vlastní pocity a nejraději by jima zaplavil celý svět, protože si asi myslí, že nikdo kromě něj nikdy nic necítil.

Mám tě ráda, víš to, ale co bylo, bylo a už nebude. Nikdy. A nechápu, proč se to snažíš zvrátit tímhle gestem. Myslíš si, že jsi jedinej, komu se tohle stalo? Smiř se s tim a jdi dál. Najdi si holku a na tohle zapomeň. Bude to tak lepší a já budu ráda, když s tebou budu moct jít na pivo a budu vědět, že nebudeš v hlavě převalovat nějaký svoje nesmyslný touhy.

Měj se. Mirka.

29 názorů

tu picu si muzes strcit presne tam ty prechytrala kreaturo

Nicollette
18. 03. 2008
Dát tip
já si prostě nemůžu pomoct no, ale když vidim takovou píču tak se neudržim mirce omluva, pokusim se sem už nevpáchnout

Marcela.K.
18. 03. 2008
Dát tip
No já teda nadšená nejsem... asi nemám ten správný smysl...

Pro všechny stejně nadšené jako já, první díl je tady.

Co máte proti? Já se začínám bavit. Když s tím ten nešťastný hormonální štvanec začal, byla to nuda, ale takhle už je to skoro realityšou! :) Wiewegh (nebo jak se ten pán píše) to kdysi dělával podobně, psal na reklamní plošky v metru, ale to bylo jen jednostranný. Já chci ještě! (*tip)

Marcela.K.
18. 03. 2008
Dát tip
Ona měla v tý polívce i hovno?! No to je vrchol!!!

Honzyk
18. 03. 2008
Dát tip
...moji babicce jednou prinesli v polivce chlupaty maso, no fuj, vona si zavolala vrchniho, a rekla mu:"Pane, ja vam nechci kafrat do zivota, ale odneste to hovno, je v nem vlas!!!:)))

Marcela.K.
18. 03. 2008
Dát tip
Ne, to si nemyslím, ale stále jsi mi neodpověděla.

.mirka.
18. 03. 2008
Dát tip
Taky když najdeš vlas si myslíš, že znáš celého člověka?

Marcela.K.
18. 03. 2008
Dát tip
Ale já Ti nic nenandala, jen se ptám. Proč takový dopis vyvěšuješ. Zajímá mě to. Zamysli se... Možná bys pak i líp pochopila reakci Polly a Honzyka...

.mirka.
18. 03. 2008
Dát tip
Tos mi to nandala. Co v tobě probouzí touhu říkat druhým, co mají dělat?

Marcela.K.
18. 03. 2008
Dát tip
Jo, na mirku bych zapomněla... proč mu to nepošleš zprávou? Fakt nechápu :-)

Marcela.K.
18. 03. 2008
Dát tip
Honzyku, jsem právě snědla půlku čokolády :-) taky lepší, než pívo ;-) a sušenky ...neměla bych, no ale jsou dobrý...některý...ahoj, Polly :-)

.mirka.
18. 03. 2008
Dát tip
Honzyk, tohle na mě nezkoušej, díky. Nicollette, dík za čtení a porozumění. Některým to nikdy nenapíšeš dost jasně. Kupříkladu tady, čte "mlč" a rozumí "mluv".

boze muj nicollette tady fakt schazela jak muzes vedet ze jsem si to neprecetla? me to prijde naduty a hloupy to hned asi znamena ze jsem to poradne necetla..jsi zase inteligetni az na pudu:)) jako vzdy;) a chatovat si budem kde chcem..to neni zakazany pokud vim

Honzyk
18. 03. 2008
Dát tip
..nejszme zany hotentoti, si vyprosujem!

Honzyk
18. 03. 2008
Dát tip
...mirko, nebud zla, vis:)))

Nicollette
18. 03. 2008
Dát tip
hele vy dva hotentóti, co kdybyste se šli předvádět jinam? Polly tady zbuzne slečnu za to, že její žvásty nikoho nezajmaj, ale kdyby si je pořádně přečetla, tak se tady takhle nepředvádí.. samozřejmě že ten dopis nikoho nezajmá, ale to co tam je, si napsala dobře...

Honzyk
18. 03. 2008
Dát tip
...mirko, nebud zla, vis:)))

.mirka.
18. 03. 2008
Dát tip
Nechcete si jít chatovat někam jinam?

tak nekoho jako ji si snad ani nedokazu predstavit v rozpacich:D skoda ze jsem to nevidela to musela bejt vtipna situace..stejne jako kdyz ji kdosi nejmenovany prohlasil za ledoborec ktery nam prorazi cestu davem:D

Honzyk
18. 03. 2008
Dát tip
...cela zrudla.-..knikala, a rikala:" ale ja zde chci byyyt!..."...ja ji varoval, ze chodim ponekud nekonvence oblekan....a divila se, ze jsem tak vysokej, ze cekala prcka. mrska...!)

:D sidonie a problemy s anorexii:D heh to asi stezi:)) ale zni to legracne to ja bych se taky hodne smala:)

Honzyk
18. 03. 2008
Dát tip
...to napravime: sidce jsem prines na skoleni cinu, sedelo jich tam tricet, pekne polibil ruku pani profesorce, a jak se smala, co ji taky zbejvalo, zeo, a vyzadal si sidku, ze ma problemy s mentalni anorexii...sidi-midi vymekla a nesla nikam...cinu sezrala pak ve vlaku....sileny je ten svet!!:))

nastesti nepises..! k cemu by mi byl takovej nesmyslnej text? jo! at zijou susenky pivo je hnusny:)) jeste mi jednu dluzis..pres plot:)

Honzyk
18. 03. 2008
Dát tip
...tak dobry, pudu teda s Polly, ty vystaci susenka:)))

.mirka.
18. 03. 2008
Dát tip
Píšu snad tobě?

a myslis ze tohle tu nekoho zajimat bude?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru