Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červená..

20. 03. 2008
6
13
1718
Autor
ariadna*

Seriozne - mam otazku: Vie vobec niekto, o com tato basen vlastne je???

Červený kočiar s dievčatkom

vo vnútri

tieni

na chodník,

na zarovnaný chodník

Estes Drive.

 

Moj odraz z okna výkladu

vydesene utečie

za roh

za panelák

k stene.

 

Stále sa mi sníva.

Ešte stále sa mi sníva.

 

Pár minút sa dívam

na červený kočík

ako tieni

dlhým štíhlym tieňom

na chodník.

 

Červená.

 

Siahnem rukou do tašky

po jablku.

 Rozplačem sa

a želám si ,

aby mi dievčatko z kočíka

na chvíľu

rozumelo.


13 názorů

ariadna*
21. 05. 2008
Dát tip
o com si ty myslis ze tato basen je? a ano, u nas na slovensku je to 'dík viktor', no ja som v USA, a nemam tu slovenku klavesnicu tak nemozem pisat gramaticky spravne:)

Murtis
20. 05. 2008
Dát tip
S nástupem postmoderny se obecně soudí, že dílo je o tom, o čem si čtenář myslí, že je. Díky bohu za to, jinak by člověk musel ještě pořád ve škole slýchat "Co tím chtěl básník říci?" Btw. není ten Dyk náhodou s tvrdým Y? Nebo je to "Dík, Viktor." U vás sousedů člověk neví:)

ariadna*
27. 03. 2008
Dát tip
nie nerozumie.

palino8
27. 03. 2008
Dát tip
rozumie :) neboj sa

mne sa páči, dík za avi

ariadna*
20. 03. 2008
Dát tip
som rada ze sa ti paci, a sorry za chyby - nemam tu v USA slovensku klavesnicu:)

ariadna*
20. 03. 2008
Dát tip
som rada ze sa ti paci, a sorry za chyby - nemam tu v USA slovensku klavesnicu:)

ariadna*
20. 03. 2008
Dát tip
dik viktor. tato basen hovori o dovode mojej depky. skus v tom nieco najst. potom sa ozvi. Ta cervena ma svoj dovod.

Najmladšia
20. 03. 2008
Dát tip
hups....omyl...som si nevsimla ze kto je vlastne autorom....ale to co som povedala o cervenej neodvolam!!!! :)

Najmladšia
20. 03. 2008
Dát tip
v na chvilu?..to co?..ale vyborne cervenej nie je nikdy dost..!! ...ked budes v blave,spravis mi sukromne citanie..mna tak sere ze som ta nevidela..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru