Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v šeleste krídel príde jar

21. 03. 2008
9
19
1616
Autor
katka77

to možno len dážď

mi klope do duše

a ozýva sa

 ako vodopád

 

vdýchla som

s jarou

dva biele motýle

 

nezaspia

kým im nezaspievam

 

tú čo sa pri nej

pero ledva

od-le-pu-je

od papiera

 

(čítala som kdesi

že keď chceme vzlietnuť

musíme niekoho objať)

 

letím k iným horizontom

s vedomím

že ten môj

by tento svet neprijal


19 názorů

stále môžeš tie čiarky vymazať, alebo pridať :) (vlastní->díla->upravit)

katka77
03. 04. 2008
Dát tip
vidíš, tie čiarky som ani neregistrovala...ale už si dám pozor, aby som bola jednoznačná...(a čo sa týka klubu, tuším mám voľné večery až v máji...idem čítať:o))

martinez
02. 04. 2008
Dát tip
no já právě tím myslela že už by byl pozdě jaksi... katka je po "záruční" době, už není v záběhu :o)

martinez
02. 04. 2008
Dát tip
s křížkem po funuse... ten klub by byl :o)

mne sa veľmi páči.. len ku grafickej úprave... prečo niekde používaš čiarky a inde nie???!!! btw, klub už asi nie, že? :)

Print
25. 03. 2008
Dát tip
Souhlasím s tanečníkem:-) A děkuju za avi!

avox
22. 03. 2008
Dát tip
Já déšť ráda, nejraději letní... souhlasím s klubáky :-)) */

Háber
22. 03. 2008
Dát tip
objaTie mocné fakt***

Honzyk
22. 03. 2008
Dát tip
...nebud tak rozdavacna, katko77,...ja mam rad, kdyz prsi, fakt...jsem cumel dycky z vokna a stoural se v nose, huba votevrena...jezis, ja byl dite!...se divim, ze me nezabil nekdo este!:)

katka77
22. 03. 2008
Dát tip
tak vdaka za tipky aj za info o pocasi:) U nas v Detve momentalne neprsi, tak nech aj vam k Velkej noci svieti slniecko a prinesie dobru naladu a pohodu!:)

Honzyk
22. 03. 2008
Dát tip
...nemuzu...mam unikatni secesni dvere....a studernka si stejne chodi kudy chce...

martinez
22. 03. 2008
Dát tip
vyměň zámky Honzyku a nastěhuj si tam jaro! :o) jinak díky kucííí za meteoinfo... snad se bude hodit aj katce :o)

Honzyk
22. 03. 2008
Dát tip
..na Zizkove: zatazeno, studena fronta prechazi prave pres muj byt a ja se divim, kde vzala klice....!!! *

martinez
22. 03. 2008
Dát tip
dík za avi - nám se počasí začalo umoudřovat konečně... možná /ty seš v brně nebo doma, tanečník?/ jo, je tam spousta známých slov ale jako celek je to příjemný :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru