Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pátek

29. 03. 2008
1
13
1361
Autor
Honza_W

Takový můj první pokus... kdoví, možná jediný...

Ošklivý přítel

jak uschlý květ na zemi

říká si čas

 


13 názorů

Honza_W
29. 03. 2008
Dát tip
chroustjazz: navíc ještě aby se trefilo, ne?:-)

StvN
29. 03. 2008
Dát tip
Nic nevidim. Haiku je jasný obraz. Žádná poetika.

Honzyk
29. 03. 2008
Dát tip
...muj strejc, kterej sype tyhle "tvary" z rukavu, jim rika "hajka"...ja je neumim...ale maj udajne, jen co vim, jo, mj. prinest momentalni naladu, prozitek, a rovnou mne ji hodit do ksichtu, abych si "neco" uvedomil...tak nejak, uz nepatram...:)) ...tak obrazek : proc zohlednvat to, ze tve prvni dilo, zejo...? Nevydirej!DDDDD ....muj (vetsi) jmenovce, mne , A TO VELMI, NELIBI SE TADY ONO "jak"...nastrceny jen do poctu slabik, domnivam se... ....a to mi obrazek v tak malinkym, tesnym textu, total zkazilo...

Rajmund
29. 03. 2008
Dát tip
Jednou mne sprdnuli, že používám v haiku hodnocení. Tak nevim...

moorgaan
29. 03. 2008
Dát tip
dobrý první pokus,pokračuj.../**

Juro
29. 03. 2008
Dát tip
Ani prvé? choustjazz, prečo je tam to "ani"? Azda prvé zvykne strieľať ďaleko?

Honza_W
29. 03. 2008
Dát tip
To záleží i na tom?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru